Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mímir Kristjánsson (R) sendte grovt truende meldinger på Messenger

Da den profilerte stortingspolitikeren fikk tilsendt kritikk fra kommentarfeltet i Jærbladet, så han rødt. Han truet innsenderen med både juling og Hells Angels. – Jeg beklager dypt og inderlig, sier politikeren. Hva bør konsekvensene bli for en slik oppførsel? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sakura skrev (2 minutter siden):

Da den profilerte stortingspolitikeren fikk tilsendt kritikk fra kommentarfeltet i Jærbladet, så han rødt. Han truet innsenderen med både juling og Hells Angels. – Jeg beklager dypt og inderlig, sier politikeren. Hva bør konsekvensene bli for en slik oppførsel? 

Dette er alvorlig men stor respekt for han har beklaget seg.  

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (7 minutter siden):

Dette er alvorlig men stor respekt for han har beklaget seg.  

Bra han beklaget seg ja, noen kan være ubetenksom i sinne. 

Skrevet

Han har beklaget seg ja, og ledelsen i Rødt har gitt han en reprimande. De anser nå saken som "ferdigbehandlet" fra deres side. 

Skrevet

Syns meldingene fremstår som åpenbart fyllerør og ikke faktiske trusler. Folk tåler ingenting idag.

Skrevet
wizwazwoz skrev (6 minutter siden):

Syns meldingene fremstår som åpenbart fyllerør og ikke faktiske trusler. Folk tåler ingenting idag.

Ja, det synes jeg og om dette. 

Skrevet (endret)
Sakura skrev (1 time siden):

Det er alvorlig når dette kommer fra en politiker, han mente nok ingen ting med uttalelsen sin. 

Endret av Sakura

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...