Sakura Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mímir Kristjánsson (R) sendte grovt truende meldinger på Messenger Da den profilerte stortingspolitikeren fikk tilsendt kritikk fra kommentarfeltet i Jærbladet, så han rødt. Han truet innsenderen med både juling og Hells Angels. – Jeg beklager dypt og inderlig, sier politikeren. Hva bør konsekvensene bli for en slik oppførsel? 0 Siter
Sakura Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Sakura skrev (2 minutter siden): Mímir Kristjánsson (R) sendte grovt truende meldinger på Messenger Da den profilerte stortingspolitikeren fikk tilsendt kritikk fra kommentarfeltet i Jærbladet, så han rødt. Han truet innsenderen med både juling og Hells Angels. – Jeg beklager dypt og inderlig, sier politikeren. Hva bør konsekvensene bli for en slik oppførsel? Dette er alvorlig men stor respekt for han har beklaget seg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sakura skrev (7 minutter siden): Dette er alvorlig men stor respekt for han har beklaget seg. Bra han beklaget seg ja, noen kan være ubetenksom i sinne. 1 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Han har beklaget seg ja, og ledelsen i Rødt har gitt han en reprimande. De anser nå saken som "ferdigbehandlet" fra deres side. 1 Siter
wizwazwoz Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Syns meldingene fremstår som åpenbart fyllerør og ikke faktiske trusler. Folk tåler ingenting idag. 1 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden wizwazwoz skrev (6 minutter siden): Syns meldingene fremstår som åpenbart fyllerør og ikke faktiske trusler. Folk tåler ingenting idag. Ja, det synes jeg og om dette. 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Sakura skrev (1 time siden): Mímir Kristjánsson (R) sendte grovt truende meldinger på Messenger Da den profilerte stortingspolitikeren fikk tilsendt kritikk fra kommentarfeltet i Jærbladet, så han rødt. Han truet innsenderen med både juling og Hells Angels. – Jeg beklager dypt og inderlig, sier politikeren. Hva bør konsekvensene bli for en slik oppførsel? Det er alvorlig når dette kommer fra en politiker, han mente nok ingen ting med uttalelsen sin. Endret 1 time siden av Sakura 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.