Gå til innhold

Hvorfor blir noen mennesker behandlet dårlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du sier du ønsker å være sosial på nett, men dette er ikke måten å gjøre det på. Ved å lage mange tråder som omhandler mer eller mindre samme tema, så blir folk bare mer og mer irriterte. Når du da etterpå spammer egen tråd med "dere er så fæle, og ingen bryr seg om meg!"-innlegg, så driver du folk enda mer bort fra deg. Dette er et mønster du har vist gjennom mange tråder.

Du kan veldig gjerne skrive på forum og være sosial. Men jeg vil da sterkt anbefale at du for en periode dropper å skrive om vennskap og disse tingene du har skrevet om så lenge. La alt det ligge og fokuser på andre ting. 

Begynn å delta i andres tråder. Svar på andres spørsmål og vis interesse for dem. Start tråder som gjør at du kan få en hyggelig dialog med andre brukere. F.eks spørre folk hva de har gjort i helgen eller hvilke hobber/interesser de har. Ved sistnevnte så kan du jo kanskje få tips til ting du kan gjøre selv for å fylle dagene dine med noe meningsfullt og gøy.

Jeg vil også sterkt anbefale at du skriver under nick, for da kan du bygge relasjoner med andre brukere på en annen måte. Noe som kan gi deg mer sosialt utbytte, som jeg forstår er hva du ønsker. 

I tillegg, når du har skrevet nok antall innlegg, så får du tilgang på dagbokforumet. Da kan du, hvis du vil, starte en dagbok hvor du da fritt kan skrive om hva du føler og tenker. (Og hvis du der også engasjerer deg i andres dagbøker så er nok sjansen også større for at folk svarer deg tilbake).

Anonymkode: f1dd7...2ab

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...