AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva lønner seg når man bytter leilighet? Kjøpe først og flytte for så å selge? Hvordan blir det med fotografering og visning i tom leilighet? Blir det dyrere på den måten? Anonymkode: 84d36...8ca 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Problemet melder seg vel hvis man kjøper først og så ikke får solgt den man har mtp at man da står med to lån å betjene, men mange tar jo sjansen. Jeg er så risikoavers så jeg vil selge først også tar jeg heller mellomleie til jeg finner ny. De fleste eiendomsmeglere idag samarbeider med styling-byråer som møblerer og styler leiligheten for deg slik at den ikke er tom. 0 Siter
Glitter Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Jeg hadde aldri turt å kjøpe først og så selge. Har akkurat solgt bolig selv og finner en løsning på å bo i mellomtiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.