Asksmommy Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Har kost meg med å lese litt bakover i tid, og så at dere var tildelt Armenia (håper jeg staver det riktig). Synes også å huske at dere fortsatt venter på tildeling. Mener videre bestemt (det er en del ubekreftet her at bekjente av oss hadde scentencia i løpet av en uke i det distriktet...... 0 Siter
Gjest Selly Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Hei! Det er riktig, vi har fått tildelt Armenia. Jeg har kanskje vært i kontakt med dem du refererer til, dersom det var de som var der i fjor. Oppholdet i Colombia var for dem totalt 12 dager. Vi har fått forepeilet 2 til 3 uker. Men så er det dette med tildelingen da, den drøyer virkelig. Håper hver dag på telefonen, det nærmer seg 2 mnd siden tildeling av distrikt. Men: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Ha en fin dag! 0 Siter
Asksmommy Skrevet 25. april 2002 Forfatter Skrevet 25. april 2002 Hei! Det er riktig, vi har fått tildelt Armenia. Jeg har kanskje vært i kontakt med dem du refererer til, dersom det var de som var der i fjor. Oppholdet i Colombia var for dem totalt 12 dager. Vi har fått forepeilet 2 til 3 uker. Men så er det dette med tildelingen da, den drøyer virkelig. Håper hver dag på telefonen, det nærmer seg 2 mnd siden tildeling av distrikt. Men: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Ha en fin dag! Gleder meg til å se gledesmeldingen din her på dol!!!! Vi har bare hatt pairene i ICBF i 4 uker, så litt tidlig enda for oss å bli utålmodige....... Håper du kommer over stadig nye måter å avlive minutter på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.