Frigg Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er invitert til konfirmasjon hos bonusbarnebarnet mitt. Jeg kjenner han ikke mye og vil gjerne ha ideer hva jeg kan gi ham. Hva gir man en gutt på 15 år. Jeg har bare kjent han i to år så jeg er ikke noen egentlig bestemor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Penger er vel det de ønsker seg mest? Anonymkode: d83b0...af1 0 Siter
Osten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg gir alltid penger i konfirmasjonsgave, både til jenter og gutter. 0 Siter
Frigg Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Osten skrev (Akkurat nå): Jeg gir alltid penger i konfirmasjonsgave, både til jenter og gutter. Hvor mye passer for meg å gi? 0 Siter
Osten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vanskelig å si, kommer an på hvor god råd du har, 500 kr? Eller 1000? Kommer også an på hvor nær du er til moren/faren. 1 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du er invitert til bonusbarnebarn som du kun har kjent i to år. Er det ikke naturlig at du er med på gaven fra partneren din? Jeg hadde gitt maks 500kr i din situasjon, antageligvis rundt 300kr. 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Selv gir jeg 1000,- til mine grandtante barn. Nå har jeg endel kontakt med de da. Jeg ville i din situasjon kanskje gitt 500,- og maks 1000,- 0 Siter
Frigg Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ikkeanonymnok skrev (11 minutter siden): Du er invitert til bonusbarnebarn som du kun har kjent i to år. Er det ikke naturlig at du er med på gaven fra partneren din? Jeg hadde gitt maks 500kr i din situasjon, antageligvis rundt 300kr. Jeg har ingen partner. 300 - 500 kr er altfor lite. Det er som bursdagspresang. Jeg er alene så jeg gir ikke sammen med noen. 0 Siter
Frigg Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (12 minutter siden): Selv gir jeg 1000,- til mine grandtante barn. Nå har jeg endel kontakt med de da. Jeg ville i din situasjon kanskje gitt 500,- og maks 1000,- AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 1000 kr. Anonymkode: cae18...e3a 1000 - 1500 er antageligvis grei sum. Han har ingen far eller fars familie. Jeg er svigermor til hans mor som er samboer med min datter. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.