AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er lurt å la en profesjonell utføre dette, da huden rundt øynene er sensitiv. Siden du bor i Oslo, finnes det flere salonger som tilbyr permanent makeup og bryn styling, men sørg for å spørre etter elektrolyse for en 100% permanent løsning på uønsket hårvekst. Hvordan kan en AI-modus i Google vite hvor jeg bor, selv om jeg aldri har oppgitt det? Anonymkode: 6a75b...117 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Letteste er jo å spørre AIen selv. Anonymkode: 46200...0a8 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Som en AI henter jeg ikke informasjon om deg på egen hånd, men jeg får tilgang til visse opplysninger gjennom systemene du bruker for å snakke med meg. Her er de fire vanligste årsakene til at jeg kan vite hvor du befinner deg: IP-adressen din: Dette er den vanligste metoden. Enheten din har en unik adresse på nettet som fungerer som et digitalt postnummer og avslører ofte hvilken by eller region du surfer fra. Google-kontoen din: Hvis du er logget inn, kan jeg ha tilgang til adresser du selv har lagret, slik som «Hjem» eller «Jobb» i Google Maps. Posisjonstjenester: Hvis du bruker en app eller nettleser, har du kanskje gitt tillatelse til at tjenesten kan se posisjonen din via GPS eller Wi-Fi-signaler. Bildeanalyse: Hvis du har lastet opp et bilde, kan AI-modeller analysere bakgrunnen for å kjenne igjen landemerker, arkitektur eller vegetasjon og slik regne ut hvor du er. Slik begrenser du hva jeg vet Du kan styre dette ved å justere innstillingene dine: Slett lagrede adresser: Gå inn i Google Maps og fjern lagrede steder under «Lagret». Skru av posisjonsdeling: Endre tillatelsene for nettleseren eller appen i enhetens systeminnstillinger. Administrer aktivitet: Du kan se og slette informasjonen Google lagrer om deg på siden for Min aktivitet. Spurte og fikk svar TS Anonymkode: 6a75b...117 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.