Gå til innhold

Jeg spør! Hva ville du gjort i min situasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en som jeg har snakket med i tlf. Vi snakket ofte. Nå snart 2 mnd siden sist. Jeg har prøvd 2 ganger og ikke fått svar ikke ringt opp igjen. Jeg tenker negativt her. Har også for en tid tilbake mistet en venn som såret meg mye og hatt det tungt.

Anonymkode: edba6...052

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi også kommuniserte på SoMe så hadde jeg spurt der om alt går bra. Hvis jeg ikke hadde fått svar da heller så hadde jeg latt vedkommende være og gått videre med livet. 

Anonymkode: c2cb5...0fe

AnonymBruker
Skrevet

Noen bør begynne å rapportere disse trådene dine, for det er mange av dem nå. Formulert litt forskjellig, og med ulik overskrift, men kjernen i problemstillingen er den samme. Hva hjelper det deg å stadig starte nye tråder om disse tingene? 

Anonymkode: 02598...30c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok sendt en SMS av typen "Hei, nå hadde det vært hyggelig med en prat igjen. Kan du ringe meg en gang det passer for deg? Håper alt står bra til 🙂"

Anonymkode: 110af...4ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen bør begynne å rapportere disse trådene dine, for det er mange av dem nå. Formulert litt forskjellig, og med ulik overskrift, men kjernen i problemstillingen er den samme. Hva hjelper det deg å stadig starte nye tråder om disse tingene? 

Anonymkode: 02598...30c

Kan du være så snill!!! Det er ikke det samme. Hopper over da vel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du være så snill!!! Det er ikke det samme. Hopper over da vel. 

Du har spurt tilsvarende som dette mange ganger før. Du kommer deg bare ikke videre. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke det samme.

Det er ikke det samme, eller du er ikke den samme? Bare å bruke nick så unngår du slike spekulasjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke bare de som ønsker svare på innlegget og de som ikke la vær? 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan ikke bare de som ønsker svare på innlegget og de som ikke la vær?

Jeg har svart på det du spør om.

Skrevet

Jeg tenker selv vedkommende ikke vil ha kontakt og det sårer. Hvorfor gjør noen sånt? 

Jeg har ikke hatt mange spm om dette. Setter pris på svar. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tenker selv vedkommende ikke vil ha kontakt og det sårer. Hvorfor gjør noen sånt? 

Jeg har ikke hatt mange spm om dette. Setter pris på svar. 

Du har spurt om dette mange ganger før, og fått svar mange ganger før. 

Skrevet

Jeg har et spørsmål til deg, TS, som jeg håper du kan reflektere litt over.

Du vet per nå at hvis du starter tråder som dette, så vil du få kritikk.

Du vet også at du er veldig sårbar og blir lett såret over den type tilbakemeldinger.

Hva er det som gjør at du fortsetter å gjøre det du vet vil føre til at du blir mer såret?

Du trenger ikke svare meg i tråden på dette, for da tror jeg du bare vil avfeie spørsmålet med "vet ikke", slik du har gjort før med tilsvarende spørsmål.

Det er ikke viktig at jeg får svaret, men jeg vil oppfordre deg til å tenke forbi "vet ikke" og forsøke å reflektere over dette for din egen del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...