Gå til innhold

Forby røyking på offentlige steder


Gjest anti-røykerne

Anbefalte innlegg

Gjest anti-røykerne

Nå er det vel snart på tide at røyking blir totaltforbudt på offentlige plasser!

Skal folk røyke,får de gjøre det hjemme hos seg selv.

Ikke på restauranter,puber,barer,gata osv.

Det er jo umulig å gå inn i f.eks kjøpesentre uten å måtte passere en flokk med mennesker som står og damper.

Røyklukta setter seg i klærne,sneiper flyter,håret stinker som om man har stått på hodet nede i ett askebeger.

Dessuten,røyking er skadelig.Ikke baree for røykerene-de får feie for egen dør,men,trenger de å skade oss andre med dampingen sin?

Gule fingre,dårlig ånde,røyklukt i klær,hår og omgivelser.

Nei,spar oss for slik forurensning.

Røyk hjemme hos dere selv.La oss andre i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    10

  • Cmoo

    9

  • Goliath

    6

  • leila

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest (ikke undertegnet)

Røyking er en uting!

Slik jeg ser på det er et kun prostituerte, arbeidsløse alenemødre og narkomane som røyker.

Mennesker med dannelse røyker ikke, de er ikke interesert i å bli forbundet med slike tapere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking er en uting!

Slik jeg ser på det er et kun prostituerte, arbeidsløse alenemødre og narkomane som røyker.

Mennesker med dannelse røyker ikke, de er ikke interesert i å bli forbundet med slike tapere.

Er Valebrokk i Dagens Næringsliv en arbeidsløs taper !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pernilla

Jeg synes det er bedre å være en happy røyker enn en dritsur, overdrivende ikke-røyker som klager hele tiden =)

Røykerne er jo de som klager på at de ikke får røyke overalt. Det er ingen menneskerett å røyke! Men det er en menneskerett å puste inn frisk luft! Jeg er helt enig med innsenderen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking er en uting!

Slik jeg ser på det er et kun prostituerte, arbeidsløse alenemødre og narkomane som røyker.

Mennesker med dannelse røyker ikke, de er ikke interesert i å bli forbundet med slike tapere.

Hvis det virkelig er sånn du ser på det så trenger du sårt briller.

http://www.brilleland.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Er Valebrokk i Dagens Næringsliv en arbeidsløs taper !?

Ingen ryggrad iallefall. Det har ingen røykere.

Det minner meg om en historie om da jeg hadde noen businessforbindelser fra Japan over på besøk, de trudde alle damene som stod utenfor jobben og røyket da de kom var prostituerte...

Det er bare i Norge man er så harry at man absolutt må røyke overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykerne er jo de som klager på at de ikke får røyke overalt. Det er ingen menneskerett å røyke! Men det er en menneskerett å puste inn frisk luft! Jeg er helt enig med innsenderen!

Fint for deg, men jeg synes anti-røykerne er mye verre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pernilla

Fint for deg, men jeg synes anti-røykerne er mye verre =)

Ja, hvis du vil ødelegge kroppen din så væresågod for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ryggrad iallefall. Det har ingen røykere.

Det minner meg om en historie om da jeg hadde noen businessforbindelser fra Japan over på besøk, de trudde alle damene som stod utenfor jobben og røyket da de kom var prostituerte...

Det er bare i Norge man er så harry at man absolutt må røyke overalt.

He he...den historien har jeg hørt fra flere som hevder det skjedde på deres bedrift. En god vandrehistorie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

He he...den historien har jeg hørt fra flere som hevder det skjedde på deres bedrift. En god vandrehistorie...

En sann historie, men som den typiske røykeren du er fornekter du vel det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sann historie, men som den typiske røykeren du er fornekter du vel det meste.

Fornekte at jeg har hørt den av div forskjellige personer som alle hevdet at det skjedde ved deres bedrift?

Tror ikke det altså....det er en god vandrehistorie, that's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røyking er en uting!

Slik jeg ser på det er et kun prostituerte, arbeidsløse alenemødre og narkomane som røyker.

Mennesker med dannelse røyker ikke, de er ikke interesert i å bli forbundet med slike tapere.

Bra uttalelse...

Ehh..jeg kjenner både leger og advokater som røyker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Bra uttalelse...

Ehh..jeg kjenner både leger og advokater som røyker!!

Horebukker hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, alle slike negative eksternaliteter bør skattlegges, straffes iht straffeloven og forbys.

Jeg for min del, ønsker et generellt forbud mot stygge mennesker, illeluktende mennesker, narkomane, alenemødre, nye landsmenn osv da de med sin tilstedeværelse forsøpler det offentlige rom og skaper ubehag for meg i min hverdag.

De får være alt dette hjemme i sin egen stue, men det bør forbys at de ødelegger shoppinglysten til cona når vi flanerer på CC-Vest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg parfyme? *klør seg i hodet*

Snakker du om overdreven dusjing av parfyme og billig variantene man får hodeverk av skjønner jeg deg, men.....STYGG? det spiller vel ingen kasarolle vel?!

*løper for å se på hvordan utsendet til parfymeflasken min har*

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...