Gå til innhold

Forby røyking på offentlige steder


Gjest anti-røykerne

Anbefalte innlegg

- Stramme parfymer på gamle damer og desperate unggutter.

- Hvitløk i sin helhet.

- Matlaging i hjemmet med åpent vindu som kan forpeste nabolaget.

- Svettelukt. Gi bot til dem som ikke bruker deodorant.

- Dårlig ånde. Bot til dem som ikke pusser tennene tre ganger for dagen.

---------

Dette gjaldt lukt. Skal man snakke om helse:

- Forby pølser. Jeg kan ikke fordra å se på tykke mennesker som eter seg ennå feitere og utsetter oss skattebetalere for økte utgifter.

- Alkohol! Er drittlei av å betale for andres hærverk og helsemessige alkoholskader.

- Mangel på trim. For en god helse må man kunne kreve at alle går i helsestudio minst tre ganger i uken. Hvis ikke - bøtelegging!

------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    10

  • Cmoo

    9

  • Goliath

    6

  • leila

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

- Stramme parfymer på gamle damer og desperate unggutter.

- Hvitløk i sin helhet.

- Matlaging i hjemmet med åpent vindu som kan forpeste nabolaget.

- Svettelukt. Gi bot til dem som ikke bruker deodorant.

- Dårlig ånde. Bot til dem som ikke pusser tennene tre ganger for dagen.

---------

Dette gjaldt lukt. Skal man snakke om helse:

- Forby pølser. Jeg kan ikke fordra å se på tykke mennesker som eter seg ennå feitere og utsetter oss skattebetalere for økte utgifter.

- Alkohol! Er drittlei av å betale for andres hærverk og helsemessige alkoholskader.

- Mangel på trim. For en god helse må man kunne kreve at alle går i helsestudio minst tre ganger i uken. Hvis ikke - bøtelegging!

------------------

Mer man kan forby:

Sladrekjærringer: De bare farer med dritt uansett.

Svartinger: Bare kriminelle kjeltringer

Asylsøkere: Forpester Oslo Vestkant, CC Vest er nesten uholdbart etter at asylmottaket åpnet.

Kristendommen: Finnes der mer fordømmende folk enn de som er kristne?

Religion: Skaper ufred i verden

Skattesnytere generelt, slik som folk som får støtte siden de juger på seg at de bor alene og slikt, svartinger m.fler.

Idioter: de som kanpt klarer å følge en samtale på chat-forby dem,vi trenger ikke idioter.

Egentlig kan vi forby alt jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt innlegg:

Nå er det vel snart på tide at røyking blir totaltforbudt på offentlige plasser! Skal folk røyke,får de gjøre det hjemme hos seg selv. Ikke på restauranter,puber,barer,gata osv. Det er jo umulig å gå inn i f.eks kjøpesentre uten å måtte passere en flokk med mennesker som står og damper. Røyklukta setter seg i klærne,sneiper flyter,håret stinker som om man har stått på hodet nede i ett askebeger. Dessuten,røyking er skadelig.Ikke baree for røykerene-de får feie for egen dør,men,trenger de å skade oss andre med dampingen sin? Gule fingre,dårlig ånde,røyklukt i klær,hår og omgivelser.

Nei,spar oss for slik forurensning. Røyk hjemme hos dere selv.La oss andre i fred!

Mitt innlegg:

Nå er det vel snart på tide at hunder blir totaltforbudt på offentlige plasser! Skal folk gå med hund, får de gjøre det hjemme hos seg selv. Ikke på restauranter, puber, barer ,gata osv. Det er jo umulig å gå inn i f.eks kjøpesentre uten å måtte passere en flokk med snerrende hunder som står bindt fast der. Bikkjelukta setter seg i klærne, pelsen fyker, hendene stinker som om man har kledd på seg bikkjeskinn hansker. Dessuten, hunder er skadelig. Ikke bare for eierne - de får feie for egen dør,men, trenger de å skade oss andre med bikkjene sine? Allergi, astma-anfall, bikkjelukt i klær, hår og omgivelser.

Nei, spar oss for slike plager. Hold bikkja hjemme hos dere selv. La oss andre i fred!

Og så til dere som ikke skjønte det:

Ja, dette var ironi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer man kan forby:

Sladrekjærringer: De bare farer med dritt uansett.

Svartinger: Bare kriminelle kjeltringer

Asylsøkere: Forpester Oslo Vestkant, CC Vest er nesten uholdbart etter at asylmottaket åpnet.

Kristendommen: Finnes der mer fordømmende folk enn de som er kristne?

Religion: Skaper ufred i verden

Skattesnytere generelt, slik som folk som får støtte siden de juger på seg at de bor alene og slikt, svartinger m.fler.

Idioter: de som kanpt klarer å følge en samtale på chat-forby dem,vi trenger ikke idioter.

Egentlig kan vi forby alt jeg ikke liker.

...når jeg liker noe DU ikke liker????

DET har ikke "anti-røykerne" tenkt på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt innlegg:

Nå er det vel snart på tide at røyking blir totaltforbudt på offentlige plasser! Skal folk røyke,får de gjøre det hjemme hos seg selv. Ikke på restauranter,puber,barer,gata osv. Det er jo umulig å gå inn i f.eks kjøpesentre uten å måtte passere en flokk med mennesker som står og damper. Røyklukta setter seg i klærne,sneiper flyter,håret stinker som om man har stått på hodet nede i ett askebeger. Dessuten,røyking er skadelig.Ikke baree for røykerene-de får feie for egen dør,men,trenger de å skade oss andre med dampingen sin? Gule fingre,dårlig ånde,røyklukt i klær,hår og omgivelser.

Nei,spar oss for slik forurensning. Røyk hjemme hos dere selv.La oss andre i fred!

Mitt innlegg:

Nå er det vel snart på tide at hunder blir totaltforbudt på offentlige plasser! Skal folk gå med hund, får de gjøre det hjemme hos seg selv. Ikke på restauranter, puber, barer ,gata osv. Det er jo umulig å gå inn i f.eks kjøpesentre uten å måtte passere en flokk med snerrende hunder som står bindt fast der. Bikkjelukta setter seg i klærne, pelsen fyker, hendene stinker som om man har kledd på seg bikkjeskinn hansker. Dessuten, hunder er skadelig. Ikke bare for eierne - de får feie for egen dør,men, trenger de å skade oss andre med bikkjene sine? Allergi, astma-anfall, bikkjelukt i klær, hår og omgivelser.

Nei, spar oss for slike plager. Hold bikkja hjemme hos dere selv. La oss andre i fred!

Og så til dere som ikke skjønte det:

Ja, dette var ironi.

Så bra .. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

...når jeg liker noe DU ikke liker????

DET har ikke "anti-røykerne" tenkt på det!

De hoster antagelig opp en "Final Solution" for deg og Tarik. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen ryggrad iallefall. Det har ingen røykere.

Det minner meg om en historie om da jeg hadde noen businessforbindelser fra Japan over på besøk, de trudde alle damene som stod utenfor jobben og røyket da de kom var prostituerte...

Det er bare i Norge man er så harry at man absolutt må røyke overalt.

Tror nok heller det er fordi i Norge MÅ man ofte ut på gaten for å røyke, pga 1) røykereglene og 2) de fleste tar hensyn og røyker ikke hjemme hos venner som ikke røyker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt innlegg:

Nå er det vel snart på tide at røyking blir totaltforbudt på offentlige plasser! Skal folk røyke,får de gjøre det hjemme hos seg selv. Ikke på restauranter,puber,barer,gata osv. Det er jo umulig å gå inn i f.eks kjøpesentre uten å måtte passere en flokk med mennesker som står og damper. Røyklukta setter seg i klærne,sneiper flyter,håret stinker som om man har stått på hodet nede i ett askebeger. Dessuten,røyking er skadelig.Ikke baree for røykerene-de får feie for egen dør,men,trenger de å skade oss andre med dampingen sin? Gule fingre,dårlig ånde,røyklukt i klær,hår og omgivelser.

Nei,spar oss for slik forurensning. Røyk hjemme hos dere selv.La oss andre i fred!

Mitt innlegg:

Nå er det vel snart på tide at hunder blir totaltforbudt på offentlige plasser! Skal folk gå med hund, får de gjøre det hjemme hos seg selv. Ikke på restauranter, puber, barer ,gata osv. Det er jo umulig å gå inn i f.eks kjøpesentre uten å måtte passere en flokk med snerrende hunder som står bindt fast der. Bikkjelukta setter seg i klærne, pelsen fyker, hendene stinker som om man har kledd på seg bikkjeskinn hansker. Dessuten, hunder er skadelig. Ikke bare for eierne - de får feie for egen dør,men, trenger de å skade oss andre med bikkjene sine? Allergi, astma-anfall, bikkjelukt i klær, hår og omgivelser.

Nei, spar oss for slike plager. Hold bikkja hjemme hos dere selv. La oss andre i fred!

Og så til dere som ikke skjønte det:

Ja, dette var ironi.

At det var ironi-ok,men,du burde i alle fall vite en ting,carma,at det ikke er lov å ha med hunder på restauranter i norge.

Og lukt på hendene?Ja,om du klapper dem ja,men,du burde vel vite at du ikke klapper en fremmed hund?

om du gjør det,fortjener du å bli bitt,men det er synd på hunden som får skylden for din idioti!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Stramme parfymer på gamle damer og desperate unggutter.

- Hvitløk i sin helhet.

- Matlaging i hjemmet med åpent vindu som kan forpeste nabolaget.

- Svettelukt. Gi bot til dem som ikke bruker deodorant.

- Dårlig ånde. Bot til dem som ikke pusser tennene tre ganger for dagen.

---------

Dette gjaldt lukt. Skal man snakke om helse:

- Forby pølser. Jeg kan ikke fordra å se på tykke mennesker som eter seg ennå feitere og utsetter oss skattebetalere for økte utgifter.

- Alkohol! Er drittlei av å betale for andres hærverk og helsemessige alkoholskader.

- Mangel på trim. For en god helse må man kunne kreve at alle går i helsestudio minst tre ganger i uken. Hvis ikke - bøtelegging!

------------------

" Forby pølser. Jeg kan ikke fordra å se på tykke mennesker som eter seg ennå feitere og utsetter oss skattebetalere for økte utgifter. "

Ikke så pent sagt!!!!!!!!!

Det er ikke alle som er feite pga at de spiser mye vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking er en uting!

Slik jeg ser på det er et kun prostituerte, arbeidsløse alenemødre og narkomane som røyker.

Mennesker med dannelse røyker ikke, de er ikke interesert i å bli forbundet med slike tapere.

Å herregud. Er det mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var ironi-ok,men,du burde i alle fall vite en ting,carma,at det ikke er lov å ha med hunder på restauranter i norge.

Og lukt på hendene?Ja,om du klapper dem ja,men,du burde vel vite at du ikke klapper en fremmed hund?

om du gjør det,fortjener du å bli bitt,men det er synd på hunden som får skylden for din idioti!!!!!!!!!!

Jeg har vært inne på flere resturanter og puber hvor det er bikkjer inne. Og hvem sa noe om at hunden jeg klapper er fremmed? Om jeg er sammen med venner som har hund og denne hopper og danser rundt stolen min og gnir seg inntil meg, har jeg da noe særlig valg? Jeg skrev ingenting om at jeg klapper fremmede hunder.

Les innlegget skikkelig, din tosk!!! (Bare sånn at jeg er sikker på å treffe deg på ditt nivå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne på flere resturanter og puber hvor det er bikkjer inne. Og hvem sa noe om at hunden jeg klapper er fremmed? Om jeg er sammen med venner som har hund og denne hopper og danser rundt stolen min og gnir seg inntil meg, har jeg da noe særlig valg? Jeg skrev ingenting om at jeg klapper fremmede hunder.

Les innlegget skikkelig, din tosk!!! (Bare sånn at jeg er sikker på å treffe deg på ditt nivå...)

Tosk?

Du er bra patetisk,carma?

Les innlegget ditt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne på flere resturanter og puber hvor det er bikkjer inne. Og hvem sa noe om at hunden jeg klapper er fremmed? Om jeg er sammen med venner som har hund og denne hopper og danser rundt stolen min og gnir seg inntil meg, har jeg da noe særlig valg? Jeg skrev ingenting om at jeg klapper fremmede hunder.

Les innlegget skikkelig, din tosk!!! (Bare sånn at jeg er sikker på å treffe deg på ditt nivå...)

Og dessuten,dersom du har vært på restaurant som har tillatt hunder inne,så er det noe alvorlig galt som helsemyndighetene burde se på,for i norge er det ikke tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tosk?

Du er bra patetisk,carma?

Les innlegget ditt selv.

Hehehe.. Dwezuz Kwaist....

Jeg trodde det holdt å skrive nederst at det var ironi, men jeg skjønner jo at jeg skulle skrevet det i parantes etter hver setning for at sånne som du også skulle skjønne det.

Poenget mitt er ikke at det der er mine meninger, cluet var å påpeke "anti-røykerne"s (etter min mening) tåpelige argumenter i et litt annet lys. Ikke tema for diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dessuten,dersom du har vært på restaurant som har tillatt hunder inne,så er det noe alvorlig galt som helsemyndighetene burde se på,for i norge er det ikke tillatt.

Har du aldri vært inne i en røykefri sone hvor det likevel har blitt røkt? Samme sak - det forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jesssssss, la oss få gjennomregulert detta møkkalandet ein gang for alle! fleire lover! nå!! det må jaggu til, så mange direkte dumme mennesker som vi har her. eg meiner - annankvar nordmann er jo rett og slett uintelligent. dette bør regjeringa ta konsekvensen av straks, og lage fleire lover slik at det blir slutt på tullet. *nikke alvorlig*

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feil feil

Og dessuten,dersom du har vært på restaurant som har tillatt hunder inne,så er det noe alvorlig galt som helsemyndighetene burde se på,for i norge er det ikke tillatt.

Det er lov å ha med hund, bortsett fra der næringsmidlene lages og tilberedes (kjøkken) og selges til forbrukerne (som dagligvarer etc). Der det serveres, er det tillatt å ha med hund , det er opp til restauranten, baren, cafeen og bestemme. Stort sett har de fleste steder der det er lov å ha med hund en regel om at hunder skal være i røykeavdelingen (synd for hunden, bra for allergikeren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarioBros

Hehehe.. Dwezuz Kwaist....

Jeg trodde det holdt å skrive nederst at det var ironi, men jeg skjønner jo at jeg skulle skrevet det i parantes etter hver setning for at sånne som du også skulle skjønne det.

Poenget mitt er ikke at det der er mine meninger, cluet var å påpeke "anti-røykerne"s (etter min mening) tåpelige argumenter i et litt annet lys. Ikke tema for diskusjon.

Himmel og hav,carma,er det opp til deg hva som er tåplige argumenter eller ikke for folk som ikke røyker?

Hvem døde og gjorde deg til sjef her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jesssssss, la oss få gjennomregulert detta møkkalandet ein gang for alle! fleire lover! nå!! det må jaggu til, så mange direkte dumme mennesker som vi har her. eg meiner - annankvar nordmann er jo rett og slett uintelligent. dette bør regjeringa ta konsekvensen av straks, og lage fleire lover slik at det blir slutt på tullet. *nikke alvorlig*

:D

LOL

Dumma! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Det er lov å ha med hund, bortsett fra der næringsmidlene lages og tilberedes (kjøkken) og selges til forbrukerne (som dagligvarer etc). Der det serveres, er det tillatt å ha med hund , det er opp til restauranten, baren, cafeen og bestemme. Stort sett har de fleste steder der det er lov å ha med hund en regel om at hunder skal være i røykeavdelingen (synd for hunden, bra for allergikeren).

Kan du nevne noen spes. plasser? Jeg har enda til gode å ha opplevd dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...