Gå til innhold

Forby røyking på offentlige steder


Gjest anti-røykerne

Anbefalte innlegg

Nei, nå går du for langt. Men jeg skulle ønske det var sånn at jeg kunne ta med meg ungene ut for å spise eller på kafé uten å måtte sjekke først om det er røykfritt. Det burde absolutt være lov å røyke, men bare hvis lokalet tillot det - eks. adskilte rom el. likn. Sånn som det er nå er det ofte ikke mulig å sitte røykritt på røykfri sone, og det blir helt feil.

Dessuten tror jeg faktisk tiden er inne for røykfrie utesteder - feks. med røykeveranda el. likn. (og nå tenker jeg på noe litt hippere enn nattklubben O2 på Vegeta...:-))

Det er helt greit at folk røyker på gaten og utenfor bygninger.

Men i min ønskeverden er det en generell regel om at røykfritt har rangen.

Til orientering: Jeg røyker ikke, men jeg er ikke ikke-røyker. Ikke anti-røyker heller!:-) Jeg har røkt _mye_ i min tid, men ikke pt. pga. små barn. Når jeg røyker, syns jeg faktisk det er 100% greit å gå ut for å ta en blås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    10

  • Cmoo

    9

  • Goliath

    6

  • leila

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Eller hva med høyreklikking? Sterkt undervurdert, spør du meg.

Absolutt, og veldig godt egnet for kopi-mennesker.

AltGr derimot, kunne de bare fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, og veldig godt egnet for kopi-mennesker.

AltGr derimot, kunne de bare fjernet.

Nei, den må vi ha til @ der kombinasjonen Ctrl+Alt av en eller annen og selvfølgelig aldeles tåpelig årsak ikke virker.

*melder seg på enda en mailingliste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...