Sjø Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei! Jeg sliter en god del med både selvhat, dårlig selvtillit, følelse av å være mindre verdt blant annet. Det jeg lurer på er om man er født slik eller om man blir slik av en grunn? For jeg har virkelig forsøkt å tenke på hva en eller flere grunner kan være for meg men jeg klarer ikke komme på noe. Jeg har hatt en helt vanlig oppvekst med foreldre som var glade i meg, aldri opplevd noe spesielt som har satt spor, hadde noen få venner i oppveksten men i voksen alder tør jeg ikke være åpen og sårbar nok til å lykkes med å få nye venner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Jeg har det på samme måte som deg. Har spurt før her på forumet og fått til svar at man ikke kan bli født slik. Anonymkode: c0fe4...73f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Det er som regel ikke noe man er født med, men mange er født med mer forsiktighet og er litt mer usikre enn andre. Anonymkode: bd3af...f12 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.