AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden En ting jeg ikke skjønner med alvorlig angst og nervesystem å ville veier, er at er jo aktivert og syk på grunn av noe ekte, og hvis skal klare roe meg ned må jeg på ekte være overbevist om at det jeg opplever ikke er farlig. Og det er ikke mulig. Hvordan kan man roe seg da, når man ikke kan bruke fornuften og rasjonale? Anonymkode: 3b7e3...0c6 0 Siter
Ftss Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vet ikke helt om jeg tolka det rett men du lurer på hvordan man skal roe seg ned når du har fått angst på grunn av noe ekte? I så all er det jo kanskje bare en helt vanlig reaksjon og ikke nødvendigvis angst du har? Selv om det i praksis kan oppleves likt er det litt forskjell på det. Jeg ser på angst som en frykt for noe uten noen rasjonell grunn, men om det har hendt noe som gjør at man burde være redd for en bestemt ting så er det kanskje en grunn til det? Men jeg er ingen lege altså. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ftss skrev (7 minutter siden): Vet ikke helt om jeg tolka det rett men du lurer på hvordan man skal roe seg ned når du har fått angst på grunn av noe ekte? I så all er det jo kanskje bare en helt vanlig reaksjon og ikke nødvendigvis angst du har? Selv om det i praksis kan oppleves likt er det litt forskjell på det. Jeg ser på angst som en frykt for noe uten noen rasjonell grunn, men om det har hendt noe som gjør at man burde være redd for en bestemt ting så er det kanskje en grunn til det? Men jeg er ingen lege altså. Ja … er jo enig i det. Men er jo meget hemmende likevel og skulle gjerne vært dempa Anonymkode: 3b7e3...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Ta deg en løpetur på noen min og stans opp etterpå. Hvis du ikke faller på bakken eller blir dårligere er det kun angst relatert. Anonymkode: 14b93...eb4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Hvordan tror du andre folk kommer gjennom det å stå tøffe situasjoner? Anonymkode: 8cbcd...8e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Da jeg hadde mye angst tidligere hadde jeg ofte hjertebank, høy puls, generell svetting, dobbelslag, ubehagelige rykkninger i kroppen, ubehag i brystet, smerte i brystet, brennende smerte i brystet, ubehag i magen, svimmel, uvel, hodepine og vond nakke og skuldrene. Når jeg ikke sliter med angst som før er dette så og si borte fra meg. Dette tilsier at det er angsten og uroen som påvirker kroppen. De henger sammen og påvirker hverandre 100% Anonymkode: 14b93...eb4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da jeg hadde mye angst tidligere hadde jeg ofte hjertebank, høy puls, generell svetting, dobbelslag, ubehagelige rykkninger i kroppen, ubehag i brystet, smerte i brystet, brennende smerte i brystet, ubehag i magen, svimmel, uvel, hodepine og vond nakke og skuldrene. Når jeg ikke sliter med angst som før er dette så og si borte fra meg. Dette tilsier at det er angsten og uroen som påvirker kroppen. De henger sammen og påvirker hverandre 100% Anonymkode: 14b93...eb4 Skjelvinger hadde jeg mye av og og tungpustet. Har hatt angst og generell angst med panikkangst i nesten 40 år omtrent. Har kjørt gjentatte ganger til lege/legevakt og trodd og følt min siste time var kommet. Hver gang tok jeg feil. Angst aktiverer kroppen og adrenalin gjør at det skjer mye i kroppen som kan virke skremmende og farlig men det er ikke farlig. Det er sannheten men du må våge å tro og stole på det er sannheten, eller at din sannhet er at du er alvorlig syk. Hva velger du å tro på? Anonymkode: 14b93...eb4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.