Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Scoret nettopp meg selv til 24 (evt 23) poeng, noe som jeg skjønner er moderat depresjon. Men kan jeg stole på det? Bør jeg i stedet gå til legen og få denne til å vurdere meg? 

Men så tenker jeg samtidig: Hva er vitsen med å gå til lege med dette. Ting er jo som de er, og jeg tror ikke det er så mye å få gjort noe med. Dessuten er jeg poengmessig ganske nær grensa til lett depresjon. Kanskje bør jeg bare la det gå sin gang. 

Endret av Vendi
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor fant du selvtest? Skulle gjerne forsøkt jeg også.

Anonymkode: 1397d...926

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor fant du selvtest? Skulle gjerne forsøkt jeg også.

Anonymkode: 1397d...926

Google det så kommer det opp. Jeg lastet det ned.

Skrevet

Jeg pleier å bruke den på meg selv. Den gir meg en liten ide om jeg ligger på lett eller moderat. Alvorlig trenger jeg ikke teste, det vet jeg.

Jeg går ikke til lege med 23, men jeg går jo allerede på medisiner og har noen å snakke med.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Jeg pleier å bruke den på meg selv. Den gir meg en liten ide om jeg ligger på lett eller moderat. Alvorlig trenger jeg ikke teste, det vet jeg.

Jeg går ikke til lege med 23, men jeg går jo allerede på medisiner og har noen å snakke med.

Var det ikke du som hadde vip-pakke på dps? 

Anonymkode: 1b427...0a0

Skrevet
Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg tror heller ikke jeg trenger å gå til lege med 23/24. Det eneste må være at jeg har scoret meg selv feil og at legen kan utføre det riktig. Pluss observere hvordan jeg framstår. Tenker: "Tenk om jeg er mer deprimert enn jeg tror selv?" Men uansett er det nok ingenting å få gjort noe med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spar deg. 

Skrevet
Vendi skrev (43 minutter siden):

Nei, jeg tror heller ikke jeg trenger å gå til lege med 23/24. Det eneste må være at jeg har scoret meg selv feil og at legen kan utføre det riktig. Pluss observere hvordan jeg framstår. Tenker: "Tenk om jeg er mer deprimert enn jeg tror selv?" Men uansett er det nok ingenting å få gjort noe med. 

Det viktigste er hvordan du kjenner deg. Ikke hva legen synes egentlig. Det er bare viktig om man skal vurdere innleggelse eller medisiner.

Hvilken oppfølging har du? Jeg husker ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har en ambulanse med diskokule i parkert i gårdsrommet i tilfellet jeg føler meg litt VIP. Heldig sånn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...