AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har inntrykk av at det ikke var vanlig i det hele tatt på den tiden. Hvordan var det hjemme hos deg? Mine foreldre snakket aldri om følelser. Det har fulgt meg til langt inn i voksenlivet. Jeg har ikke hatt språk for å kunne uttrykke meg. Anonymkode: 5d7b3...70c 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg legger du i det å snakke om følelser ? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (11 minutter siden): Jeg legger du i det å snakke om følelser ? Det var veldig krøkkete skrevet. Ja, det mener jeg. Anonymkode: 5d7b3...70c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Aldri. Man snakket ikke om sånt i gamle dager. Anonymkode: cf8ca...b42 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Aldri. Man snakket ikke om sånt i gamle dager. Anonymkode: cf8ca...b42 Da var det jeg også trodde. Hvordan har det påvirket deg? Anonymkode: 5d7b3...70c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Næsj Anonymkode: 62f4f...1e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden 14 minutes ago, AnonymBruker said: Da var det jeg også trodde. Hvordan har det påvirket deg? Anonymkode: 5d7b3...70c Umulig å vite. Anonymkode: cf8ca...b42 0 Siter
Grendel Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har inntrykk av at det ikke var vanlig i det hele tatt på den tiden. Hvordan var det hjemme hos deg? Mine foreldre snakket aldri om følelser. Det har fulgt meg til langt inn i voksenlivet. Jeg har ikke hatt språk for å kunne uttrykke meg. Anonymkode: 5d7b3...70c Det er ikke for å være vanskelig, men kan du komme med noen eksempler på hva du mener? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Umulig å vite. Anonymkode: cf8ca...b42 Har du barn? Eventuelt hvordan har du møtt de og snakket med de om følelser? Anonymkode: 5d7b3...70c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden 2 minutes ago, AnonymBruker said: Har du barn? Eventuelt hvordan har du møtt de og snakket med de om følelser? Anonymkode: 5d7b3...70c Nei. Jeg snakker aldri om følelser. Anonymkode: cf8ca...b42 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Grendel skrev (Akkurat nå): Det er ikke for å være vanskelig, men kan du komme med noen eksempler på hva du mener? Jeg mener bare at jeg som person ikke har klart å sette ord på mine følelser i stor grad. Manglende erfaringer med å sette ord på har preget meg og gjør det fremdeles. Jeg skammer meg veldig om jeg feks forteller noen hvordan jeg egentlig har det. Da jeg vokste opp kunne det oppstå vanskelige situasjoner hjemme. Vi er flere søsken. Disse situasjonene ble aldri tatt opp/diskutert/snakket om. Anonymkode: 5d7b3...70c 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var veldig krøkkete skrevet. Ja, det mener jeg. Anonymkode: 5d7b3...70c Ja, det er sant Skulle skrive noe annet og ombestemte meg, så ble det bare tull. Men hva mener du med å snakke om følelser ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.