AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:26 Skrevet lørdag kl 20:26 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan vil du reagere hvis de tar kontakt med deg da? Anonymkode: eb62b...c2c Vet ikke helt nå etter så lang tid. Det har bygget seg opp mye nå. Er så skuffet/lei meg gode har visst at jeg ikke betyr noe for dem. Etter kort tid vært fint. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:47 Skrevet lørdag kl 20:47 Hva er det med foreldre som ikke vil ta kontakt med barna sine eller ha kontakt? De fortjener ikke å ha barn. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:01 Skrevet lørdag kl 21:01 Og enkelte barn fortjener ikke å ha foreldre. Anonymkode: 1ab89...7a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:05 Skrevet lørdag kl 21:05 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og enkelte barn fortjener ikke å ha foreldre. Anonymkode: 1ab89...7a8 Hva mener du? Er det noen barn som har ønsket å bli født? Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
Blondi Skrevet lørdag kl 21:07 Skrevet lørdag kl 21:07 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og enkelte barn fortjener ikke å ha foreldre. Anonymkode: 1ab89...7a8 Endret lørdag kl 21:09 av Blondi Slett 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:17 Skrevet lørdag kl 21:17 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og enkelte barn fortjener ikke å ha foreldre. Anonymkode: 1ab89...7a8 Mener du det? Fortjener ikke barn foreldre? Beklager! Men stygg du er! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:45 Skrevet lørdag kl 21:45 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mener du det? Fortjener ikke barn foreldre? Beklager! Men stygg du er! Anonymkode: 8ea04...09a Da bør ikke disse foreldrene noen gang fått barn. Barnet ba ikke om å få komme. Er det virkelig noen som tenker sånn? At barnet fortjener å ikke bli født. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:46 Skrevet lørdag kl 21:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da bør ikke disse foreldrene noen gang fått barn. Barnet ba ikke om å få komme. Er det virkelig noen som tenker sånn? At barnet fortjener å ikke bli født. Anonymkode: 8ea04...09a De burde aldri fått barn eller fortjener å få barn. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:14 Skrevet lørdag kl 22:14 Det var faktisk skikkelig trist å lese hvilke holdninger dere har! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:16 Skrevet lørdag kl 22:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var faktisk skikkelig trist å lese hvilke holdninger dere har! Anonymkode: 8ea04...09a Ikke rart verden er så fæl som den er! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Og enkelte barn fortjener ikke å ha foreldre. Anonymkode: 1ab89...7a8 Du svarer meg ikke? Kunne du faktisk unngått barnet ditt i lang tid på en misforståelse? Eller det var kanskje om jeg var barnet ditt? Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Håper flere svarer! Eller er begynt å skjønne tegninga. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
laban Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Håper flere svarer! Du gir for få opplysninger til at vi kan svare ordentlig. Det mange har forsøkt å si deg, er at hvis barnet hadde brutt kontakten og tydelig formidlet at det ikke ville ha noe med foreldrene å gjøre, er det naturlig å respektere det, selv om det er vondt. De fleste foreldre ville nok prøvd å føle seg fram for å gjenopprette kontakten på en forsiktig måte, men det kommer helt an på hvordan bruddet skjedde og hvorfor. Hvis situasjonen er at foreldrene har sluttet å ta kontakt, uten at det har vært noen storkonflikt i forkant, blir det noe helt annet. Men det er sannsynlig at det har en årsak, og da blir du nødt til å informere litt om sammenhengen, hvis vi skal kunne svare konkret på hvorfor. Man er jo nødt til å klare å være uten kontakt, dersom én av partene nekter. Endret 10 timer siden av laban 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden laban skrev (1 time siden): Du gir for få opplysninger til at vi kan svare ordentlig. Det mange har forsøkt å si deg, er at hvis barnet hadde brutt kontakten og tydelig formidlet at det ikke ville ha noe med foreldrene å gjøre, er det naturlig å respektere det, selv om det er vondt. De fleste foreldre ville nok prøvd å føle seg fram for å gjenopprette kontakten på en forsiktig måte, men det kommer helt an på hvordan bruddet skjedde og hvorfor. Hvis situasjonen er at foreldrene har sluttet å ta kontakt, uten at det har vært noen storkonflikt i forkant, blir det noe helt annet. Men det er sannsynlig at det har en årsak, og da blir du nødt til å informere litt om sammenhengen, hvis vi skal kunne svare konkret på hvorfor. Man er jo nødt til å klare å være uten kontakt, dersom én av partene nekter. Takk for at du tok deg tid til å svare! Setter pris på det! Spiller ingen rolle lengre. Det er som det er! Har fått svar nok! Jeg er ensom og alene og ingen bryr seg om meg! Verken familie eller noe her eller i livet! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for at du tok deg tid til å svare! Setter pris på det! Spiller ingen rolle lengre. Det er som det er! Har fått svar nok! Jeg er ensom og alene og ingen bryr seg om meg! Verken familie eller noe her eller i livet! Anonymkode: 8ea04...09a Here we go again... Derfor sluttet jeg å svare. Når du faller nedi denne "alle er fæle, verden er fæl og ingen liker meg!"-ranten så mister jeg helt interessen av å svare deg. Anonymkode: 1ab89...7a8 1 Siter
Sakura Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg har ikke barn,kunne aldri ha god så lang tid uten noe kontakt med de. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for at du tok deg tid til å svare! Setter pris på det! Spiller ingen rolle lengre. Det er som det er! Har fått svar nok! Jeg er ensom og alene og ingen bryr seg om meg! Verken familie eller noe her eller i livet! Anonymkode: 8ea04...09a Tror ikke å skrive på dette forumet er bra for deg. Du ønsker bekreftelse på at det du føler og tenker er det rette. Når du ikke får det, blir det du skriver over her resultatet. Anonymkode: 72e57...ccd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sakura skrev (3 timer siden): Jeg har ikke barn,kunne aldri ha god så lang tid uten noe kontakt med de. Så enig! Kan ikke forstå sånt. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Here we go again... Derfor sluttet jeg å svare. Når du faller nedi denne "alle er fæle, verden er fæl og ingen liker meg!"-ranten så mister jeg helt interessen av å svare deg. Anonymkode: 1ab89...7a8 Mener du at det ikke er sant? Alt føles håpløst og mislykket. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror ikke å skrive på dette forumet er bra for deg. Du ønsker bekreftelse på at det du føler og tenker er det rette. Når du ikke får det, blir det du skriver over her resultatet. Anonymkode: 72e57...ccd Hvorfor ikke? Jeg har ingen mål. Jeg føler bare for å ta opp tema. Sannheten vet jeg vel. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.