Gå til innhold

Å miste noen i familien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har gått mange år siden jeg mistet mine besteforeldre. Nå nettopp mistet jeg et familiemedlem brått. Hvordan takler dere det? Jeg gruer meg bare til nestemann skal dø om ikke jeg går før de eldre. Ikke vant til å miste nære, så dette var virkelig vondt. Ikke så mange å prate med om dette, vil aller helst være usynlig på jobb akkurat nå.  

K32

Anonymkode: 1cd88...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har gått mange år siden jeg mistet mine besteforeldre. Nå nettopp mistet jeg et familiemedlem brått. Hvordan takler dere det? Jeg gruer meg bare til nestemann skal dø om ikke jeg går før de eldre. Ikke vant til å miste nære, så dette var virkelig vondt. Ikke så mange å prate med om dette, vil aller helst være usynlig på jobb akkurat nå.  

K32

Anonymkode: 1cd88...8fe

Jeg har mistet to familiemedlemmer på under 1 år begge to døde brått og uventet. Det er en del av live men fryktelig trist. 

hattifnattus
Skrevet

Jeg mistet pappa for snart 7 år siden noen dager før min 27-årsdag. Vi er en svært liten familie så hvert eneste dødsfall skaper en ganske stor angst for jeg blir veldig redd for å ende opp alene uten noen rundt meg. 

Nå er jo det dødsfallet ditt veldig ferskt så ikke rart du har det ekstra vondt nå ❤️ Men min erfaring er at selv om savnet aldri blir borte så blir gjerne sorgen lettere å bære med årene. Det er dessverre en naturlig gang at generasjonene over oss faller fra, og jeg vil råde deg til å prate om det med de du har rundt deg. ❤️ Å sitte og gruble over det i stillhet alene fører bare til at det vokser seg større. Prat om vedkommende og husk de gode minnene, og gi deg selv lov til å gråte og kjenne på savnet ❤️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...