AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det har gått mange år siden jeg mistet mine besteforeldre. Nå nettopp mistet jeg et familiemedlem brått. Hvordan takler dere det? Jeg gruer meg bare til nestemann skal dø om ikke jeg går før de eldre. Ikke vant til å miste nære, så dette var virkelig vondt. Ikke så mange å prate med om dette, vil aller helst være usynlig på jobb akkurat nå. K32 Anonymkode: 1cd88...8fe 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har gått mange år siden jeg mistet mine besteforeldre. Nå nettopp mistet jeg et familiemedlem brått. Hvordan takler dere det? Jeg gruer meg bare til nestemann skal dø om ikke jeg går før de eldre. Ikke vant til å miste nære, så dette var virkelig vondt. Ikke så mange å prate med om dette, vil aller helst være usynlig på jobb akkurat nå. K32 Anonymkode: 1cd88...8fe Jeg har mistet to familiemedlemmer på under 1 år begge to døde brått og uventet. Det er en del av live men fryktelig trist. 0 Siter
hattifnattus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg mistet pappa for snart 7 år siden noen dager før min 27-årsdag. Vi er en svært liten familie så hvert eneste dødsfall skaper en ganske stor angst for jeg blir veldig redd for å ende opp alene uten noen rundt meg. Nå er jo det dødsfallet ditt veldig ferskt så ikke rart du har det ekstra vondt nå ❤️ Men min erfaring er at selv om savnet aldri blir borte så blir gjerne sorgen lettere å bære med årene. Det er dessverre en naturlig gang at generasjonene over oss faller fra, og jeg vil råde deg til å prate om det med de du har rundt deg. ❤️ Å sitte og gruble over det i stillhet alene fører bare til at det vokser seg større. Prat om vedkommende og husk de gode minnene, og gi deg selv lov til å gråte og kjenne på savnet ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.