Gå til innhold

Hva tenker dere jeg kan gjøre for å få et mer meningsfullt liv? Hva er viktig for deg for å oppleve livet som meningsfullt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har vært deprimert en stund og selv før det opplevde jeg det som at livet mitt var ganske meningsløst med mye ensomhet, en jobb jeg ikke helt trivdes i og mye tid til overs jeg ikke brukte på noe fornuftig. Nå ønsker jeg å endre på dette/meg og om noen har noen innspill til hvordan setter jeg veldig pris på svar.

Jeg har forsøkt å reflektere rundt dette og jeg tenker at jeg ønsker å forsøke ulike hobbyer for å finne noe jeg forhåpentligvis kan bli litt lidenskapelig opptatt av eller i alle fall like å bruke tid på (fremfor å bare bli sittende foran pcen). Også har jeg vurdert å jobbe litt frivillig kanskje med mennesker selv om jeg er ganske innadvendt. Kanskje begynne gå på fontenehuset. Og ikke minst bruke mer tid med familie og evnt. venner jeg forhåpentligvis klarer å bli kjent med og mer tid ute i naturen for det har gitt meg mye før. Også er det jobben da, håper jeg kanskje kan finne en løsning der selv om det kan bli vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du allerede har en god plan for hva du kan gjøre. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Er det du som også er Sky?

Anonymkode: 7fe24...5bb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...