Gå til innhold

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (47 minutter siden):

Bare tenker på de som tror på det, de har løyet om min familie til andre og vi har fått høre det igjen. 

Det er deres eget problem at de lar seg lure, hvorfor bry seg om dem?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

17

• psykedeliker

11

• Osten

6

• AnonymBruker

3

Mest aktive i denne tråden

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Det er deres eget problem at de lar seg lure, hvorfor bry seg om dem?

Det er litt skummelt med folk som tror på det, det sprer seg og blir rykter. Og her kan alt mulig sies. jeg fikk f.eks høre igjen at jeg var innlagt på sykehus når jeg ikke var det. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Og her kan alt mulig sies. jeg fikk f.eks høre igjen at jeg var innlagt på sykehus når jeg ikke var det. 

Da forlanger du selvfølgelig å få vite hvem som fortalte dette til den du får høre det fra. Og vil de ikke gi deg noen navn, må du anta at det er de selv som har satt ut ryktet, med alt det medfører. Folk skjerper seg automatisk når de blir ansvarliggjort på denne måten.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (15 minutter siden):

Da forlanger du selvfølgelig å få vite hvem som fortalte dette til den du får høre det fra. Og vil de ikke gi deg noen navn, må du anta at det er de selv som har satt ut ryktet, med alt det medfører. Folk skjerper seg automatisk når de blir ansvarliggjort på denne måten.

Jeg vet hvem det var som sa det og han har sagt verre ting enn det, det nytter ikke med han for han tar ingen ansvar verken for seg selv eller sine handlinger. Da snur han det til at synderen er meg så det er håpløst. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (42 minutter siden):

Da snur han det til at synderen er meg så det er håpløst.

Hvordan gjør han det, helt konkrét? Og hva gjør du for å hindre det?

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Hvordan gjør han det, helt konkrét? Og hva gjør du for å hindre det?

Han sier han liker ikke sånn kritikk og der stopper det. 

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (4 minutter siden):

Vi lyver nok av og til alle🤔ikke pent. 

Nei tror ikke alle lyver og det er litt forskjell på en hvit løgn enn å lyve hele tiden, ærlighet står høyt i kurs hos meg. 

Skrevet
psykedeliker skrev (3 timer siden):

Hvorfor setter du ikke hardt mot hardt og lar vedkommende brenne seg ut isteden?

Fordi drama og krangel mater jo vedkommende, det er som å helle bensin på bålet

Skrevet
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Nei tror ikke alle lyver og det er litt forskjell på en hvit løgn enn å lyve hele tiden, ærlighet står høyt i kurs hos meg. 

Ærlighet står høyt i kurs for meg og. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (36 minutter siden):

Han sier han liker ikke sånn kritikk og der stopper det.

Hvorfor lar du det stoppe der?

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor lar du det stoppe der?

Jo for jeg er sikkert på at han har en diagnose eller flere pga sin oppførsel, jeg orker ikke gå inn i tung psykiatri. Det får andre ta seg av, han skjønner jo ikke en dritt uansett. 

psykedeliker
Skrevet
Osten skrev (11 minutter siden):

Fordi drama og krangel mater jo vedkommende, det er som å helle bensin på bålet

Det er jo hele poenget. Man skal få personen til å gå så langt at det ikke er noen vei tilbake, og så tvinge h*n til å stå hele løpet ut, med alt det medfører.

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jo for jeg er sikkert på at han har en diagnose eller flere pga sin oppførsel, jeg orker ikke gå inn i tung psykiatri.

Da er det jo bare å dokumentere det hele, og ringe en bekymringsmelding til hans fastlege.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Da er det jo bare å dokumentere det hele, og ringe en bekymringsmelding til hans fastlege.

Han bor på rus og psykisk helse nå, de får ta seg av alt for jeg er ferdig. 

Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Det er jo hele poenget. Man skal få personen til å gå så langt at det ikke er noen vei tilbake, og så tvinge h*n til å stå hele løpet ut, med alt det medfører.

Vet ikke helt om du forstår, men det du foreslår fungerer ikke. Det blir en evigvarende sirkel

psykedeliker
Skrevet
Osten skrev (11 minutter siden):

Vet ikke helt om du forstår, men det du foreslår fungerer ikke.

Det fungerer for meg og alle jeg kjenner som gjør det på samme måten. Hvorfor fungerer det ikke for deg?

Skrevet
psykedeliker skrev (22 minutter siden):

Det fungerer for meg og alle jeg kjenner som gjør det på samme måten. Hvorfor fungerer det ikke for deg?

Antakelig fordi situasjonen og personen er annerledes tenker jeg

psykedeliker
Skrevet
Osten skrev (1 time siden):

Antakelig fordi situasjonen og personen er annerledes tenker jeg

Poenget er å ta kontroll over situasjonen, istedenfor å la den andre personen gjøre det.

Worrisome_plenty
Skrevet

Når noen lyver, da tenker man sitt. Man tenker sitt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...