stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg kan ha full angst og være kaotisk på innsiden men se helt rolig ut på utsiden, er det normalt? Sykepleieren på sykehuset sa det da jeg spurte etter vival, jeg var jo rolig på utsiden men han visste jo ikke hvordan jeg hadde det på innsiden sa han. Og jeg lå helt stille i sykebilen da jeg trodde de skulle kjøre meg en plass å drepe meg, ville det ikke være mer naturlig og gråte eller være hysterisk? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 37 minutter siden Forfatter Skrevet 37 minutter siden Det er ikke normalt er det? Har tidligere hatt angst der jeg skjelver men som regel har jeg alltid vært rolig på utsiden, hva tyder det på? Det henger vel ikke akkurat sammen med schizoaffektiv eller gad? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden stjernestøv skrev (39 minutter siden): Jeg kan ha full angst og være kaotisk på innsiden men se helt rolig ut på utsiden, er det normalt? Sykepleieren på sykehuset sa det da jeg spurte etter vival, jeg var jo rolig på utsiden men han visste jo ikke hvordan jeg hadde det på innsiden sa han. Og jeg lå helt stille i sykebilen da jeg trodde de skulle kjøre meg en plass å drepe meg, ville det ikke være mer naturlig og gråte eller være hysterisk? Det er helt vanlig, det er en måte å reagere med angst på. En kan bli skrekkslagen og få panikk, eller enn kan fryse og bli helt stille. Anonymkode: 87dd4...22e 1 Siter
stjernestøv Skrevet 24 minutter siden Forfatter Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er helt vanlig, det er en måte å reagere med angst på. En kan bli skrekkslagen og få panikk, eller enn kan fryse og bli helt stille. Anonymkode: 87dd4...22e Å bra det da, tenkte det var noe veldig galt med meg. De jeg har vært vitne til med angst ble jo hysteriske og gråt, fikk kroppslige reaksjoner. 0 Siter
Glitter Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Jeg er stort sett også stille ved angst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Jeg er også stille ved angst. Anonymkode: 3e917...1e0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 minutter siden Forfatter Skrevet 4 minutter siden Glitter skrev (5 minutter siden): Jeg er stort sett også stille ved angst. Å godt det ikke bare er meg da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 minutter siden Forfatter Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er også stille ved angst. Anonymkode: 3e917...1e0 Godt å vite. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.