Gå til innhold

Kan man være en god mor om man er psykisk syk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller vil man alltid komme til kort på en eller annen måte? Da ser jeg bortifra lette depresjon-og angstlidelser.

Anonymkode: 0f029...f8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på diagnose og alvorlighet. 

Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Det kommer helt an på diagnose og alvorlighet. 

Jeg var ikke en god mor selv under alvorlig depresjon. Ts

Skrevet

Min mor har borderline pf og er narsissist. Utad er hun en elskelig dame, mot oss en ondskapsfull, manipulerende person uten empati. 

Jeg lever med kompleks ptsd. 

Anonymkode: 9180d...3c9

Skrevet

Ja; det tror jeg man kan være. Så finnes det selvfølgelig de som ikke er gode mødre; både med og uten psykiske lidelser. 

Det finnes mange måter å være en god mamma på, og alle må finne sin egen vei. Både med og uten psykiske lidelser. 

Anonymkode: 1110e...929

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Min mor har borderline pf og er narsissist. Utad er hun en elskelig dame, mot oss en ondskapsfull, manipulerende person uten empati. 

Jeg lever med kompleks ptsd. 

Anonymkode: 9180d...3c9

Så vondt! Får du hjelp? Ts

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...