AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden stjernestøv skrev (10 minutter siden): Ja de har nok mer egentid de mennene, er det sånn i dag også? Han sa det da vi hadde små barn. Det tror jeg er veldig individuelt. Alle er forskjellige og har forskjellig rolledeling. Anonymkode: 251d7...62e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det tror jeg er veldig individuelt. Alle er forskjellige og har forskjellig rolledeling. Anonymkode: 251d7...62e Ja syns jeg ser mange veltrente mødre i dag så det er vel en annen tid. 0 Siter
Ekstra Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden stjernestøv skrev (48 minutter siden): Ja de har nok mer egentid de mennene, er det sånn i dag også? Han sa det da vi hadde små barn. Er jo en stund siden jeg hadde barn, men erfarte at mange venninner hadde menn med god tid til trening etc., mens de selv overhodet ikke hadde det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.