Gå til innhold

For mye psyk.forum når man er i krise?

Anbefalte innlegg

Gjest bipoline

Er nede i en dyp bølgedal nå, og har vært her en ukes tid. Var endel inne på forum i helgen og kjente da hvordan andres innlegg påvirket meg mye. Særlig de destruktive innleggene var vanskelige for meg, fordi det er noe jeg sliter med selv når jeg blir dårlig.

Samtidig møter jeg jo dere andre som vet hva det er jeg strever med - lidelsesfeller, hvor så mange ord ikke er nødvendig. Og den støtten er så god!

De siste dagene har jeg holdt meg litt unna, samtidig som at jeg ikke orker å engasjere meg i det som skrives, men jeg kommer vel tilbake?

Kjære alle forumianere og NHD: hva kan anbefales?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50086-for-mye-psykforum-n%C3%A5r-man-er-i-krise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler : Laaaaang tur i skogen - svært liten tur på nettet en gang i blant...*s*

Akkurat som man kan "smittes" av andres uro hvis man er innlagt, så tror jeg man i altfor stor grad kan forholde seg til andres "grums" ved å være mer på nettet enn det som oppleves som konstruktivt.

Kjenn etter hva som er bra for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...