AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Tar du noe kosttilskudd du er sikker på gir deg noe/ fungerer? Anonymkode: 07e92...9e2 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Vanlig d vit og b 12 da jeg har hatt mangel på begge. Disse testomax og vitaepro som de selger dyre abonnementer på via tv reklame, har jeg ingen tro på. 1 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg tar omega3 hver morgen, om det har noen effekt aner jeg ikke. 0 Siter
heckline Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg var sterkt plaget av kramper i leggene og begynte med magnesiumtilskudd. Ble mye bedre - men jeg har ikke seponert for å se om krampene kommer tilbake, da. 1 Siter
Marye Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni jeg tok magnesium en periode for restless legs og det hjalp, men det hjalp bare en stund, så var det like ille igjen jeg vil heller prøve få i meg vitaminer i kosten enn ta tilskudd 0 Siter
påskelilje Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg tar ingen kosttilskudd. Er frisk og rask, og tror at jeg får i meg det jeg trenger gjennom maten. 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg liker å sitere Trond Viggo når det gjelder ymse kosttilskudd: Men jeg prøver å ta noen av jerntablettene som blodbanken gir meg når jeg gir blod. 1 Siter
emilie321 Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Magnesium, tran tabletter og d-vitamin. I perioder tar jeg også jerntabletter 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni emilie321 skrev (1 time siden): Magnesium, tran tabletter og d-vitamin. I perioder tar jeg også jerntabletter Både d-vit og tran? Husk at de fettløselige vitaminene (a og d bl.a.) kan overdoseres og føre til forgiftning da de ikke skilles ut av kroppen på samme måte som de vannløselige. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Lillemus skrev (1 minutt siden): Både d-vit og tran? Husk at de fettløselige vitaminene (a og d bl.a.) kan overdoseres og føre til forgiftning da de ikke skilles ut av kroppen på samme måte som de vannløselige. Hei Lillemus. Får du ikke sove? 0 Siter
emilie321 Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Lillemus skrev (35 minutter siden): Både d-vit og tran? Husk at de fettløselige vitaminene (a og d bl.a.) kan overdoseres og føre til forgiftning da de ikke skilles ut av kroppen på samme måte som de vannløselige. Ja, ligger allikevel litt lavere enn jeg bør 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni stjernestøv skrev (53 minutter siden): Hei Lillemus. Får du ikke sove? Niks, i natt er det en sånn natt igjen. Våknet 0:30 av en j***** russebuss som antagelig sto på en bensinstasjon 350 m unna og spilte HØYT og LENGE, de holdt på et par timer før det ble stille tror jeg. Mulig jeg småduppet litt innimellom, men 3:45 kapitulerte jeg og forflyttet meg til godstolen med en kopp te i stedet for å ligge og vri meg. Sukk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni emilie321 skrev (20 minutter siden): Ja, ligger allikevel litt lavere enn jeg bør Godt at du følges opp av lege da, for det høres i alle fall ut som du gjør det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Lillemus skrev (Akkurat nå): Niks, i natt er det en sånn natt igjen. Våknet 0:30 av en j***** russebuss som antagelig sto på en bensinstasjon 350 m unna og spilte HØYT og LENGE, de holdt på et par timer før det ble stille tror jeg. Mulig jeg småduppet litt innimellom, men 3:45 kapitulerte jeg og forflyttet meg til godstolen med en kopp te i stedet for å ligge og vri meg. Sukk. Å kjedelig med sånne netter, jeg drikker kakao nå. Skal du på jobb? Blir vel tungt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni stjernestøv skrev (Akkurat nå): Å kjedelig med sånne netter, jeg drikker kakao nå. Skal du på jobb? Blir vel tungt? Skal egentlig på jobb ja... Får se an formen litt, det er jo noen timer til heldigvis. Halvannen time søvn er liksom ikke så mye å skryte av, selv om jeg sov ganske bra natt til i går. 0 Siter
emilie321 Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Lillemus skrev (1 minutt siden): Godt at du følges opp av lege da, for det høres i alle fall ut som du gjør det. Ja, tar blodprøver innimellom. Må også følge opp både hjerte og diabetes, så det blir noen blodprøver iløpet av året. 1 Siter
emilie321 Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni stjernestøv skrev (2 minutter siden): Å kjedelig med sånne netter, jeg drikker kakao nå. Skal du på jobb? Blir vel tungt? Ikke meg du svarer, men skriver allikevel. Ja, det er innmari kjedelig med sånne netter. Her er det slik hver natt. Kakao hørtes godt ut 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Lillemus skrev (2 minutter siden): Skal egentlig på jobb ja... Får se an formen litt, det er jo noen timer til heldigvis. Halvannen time søvn er liksom ikke så mye å skryte av, selv om jeg sov ganske bra natt til i går. Åja, ja du får se an formen. Ikke kjekt å være helt koko på jobb. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.