Gå til innhold

Kosttilskudd du sverger til/ har troa på?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Ikke meg du svarer, men skriver allikevel.   Ja, det er innmari kjedelig med sånne netter. Her er det slik hver natt.  Kakao hørtes godt ut

Å det må være utrolig slitsom å ha det sånn hver natt, kan du ikke få noe sterkt å sove på? Men de er vel påpasselig med sånt, jeg har jo noe å sove på men har disse våkenettene. Ja var godt med kakao nå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Å det må være utrolig slitsom å ha det sånn hver natt, kan du ikke få noe sterkt å sove på? Men de er vel påpasselig med sånt, jeg har jo noe å sove på men har disse våkenettene. Ja var godt med kakao nå. 

Ja, det er slitsomt. Pleier å få en dupp til på morgenen, det hjelper mye. Har perioder som jeg sover noe bedre og det er jo helt nydelige. Har prøvd det meste, men har nok for mye uro i meg pluss at jeg er mye våken pga smerter. Tar 100-150mg quetiapine hver natt, men B-preparater er jeg veldig forsiktig med.

Skrevet
emilie321 skrev (10 minutter siden):

Ja, det er slitsomt. Pleier å få en dupp til på morgenen, det hjelper mye. Har perioder som jeg sover noe bedre og det er jo helt nydelige. Har prøvd det meste, men har nok for mye uro i meg pluss at jeg er mye våken pga smerter. Tar 100-150mg quetiapine hver natt, men B-preparater er jeg veldig forsiktig med.

Uff ja det må det være, blir jo helt utslitt av det der. Bra du sover bedre i perioder da, ja du har vel prøvd mye du. Ja det er ikke alltid medisiner hjelper dessverre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...