stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (1 minutt siden): Ikke meg du svarer, men skriver allikevel. Ja, det er innmari kjedelig med sånne netter. Her er det slik hver natt. Kakao hørtes godt ut Å det må være utrolig slitsom å ha det sånn hver natt, kan du ikke få noe sterkt å sove på? Men de er vel påpasselig med sånt, jeg har jo noe å sove på men har disse våkenettene. Ja var godt med kakao nå. 0 Siter
emilie321 Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden stjernestøv skrev (12 minutter siden): Å det må være utrolig slitsom å ha det sånn hver natt, kan du ikke få noe sterkt å sove på? Men de er vel påpasselig med sånt, jeg har jo noe å sove på men har disse våkenettene. Ja var godt med kakao nå. Ja, det er slitsomt. Pleier å få en dupp til på morgenen, det hjelper mye. Har perioder som jeg sover noe bedre og det er jo helt nydelige. Har prøvd det meste, men har nok for mye uro i meg pluss at jeg er mye våken pga smerter. Tar 100-150mg quetiapine hver natt, men B-preparater er jeg veldig forsiktig med. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden emilie321 skrev (10 minutter siden): Ja, det er slitsomt. Pleier å få en dupp til på morgenen, det hjelper mye. Har perioder som jeg sover noe bedre og det er jo helt nydelige. Har prøvd det meste, men har nok for mye uro i meg pluss at jeg er mye våken pga smerter. Tar 100-150mg quetiapine hver natt, men B-preparater er jeg veldig forsiktig med. Uff ja det må det være, blir jo helt utslitt av det der. Bra du sover bedre i perioder da, ja du har vel prøvd mye du. Ja det er ikke alltid medisiner hjelper dessverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.