Gå til innhold

Hjelp.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Kortslutning var det jeg mente, hjernen er helt rar. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette skal gå bra. Hold ut!

Anonymkode: c9b87...7bd

Tror du? Hva tror du det er? Det er noe med hjernen. 

stjernestøv
Skrevet

Dette er nytt for meg. 

@nachnoo vet du hva det er? Vil hjernen kortslutte? Går det an? Det er vel magnetisme i hjernen? 

stjernestøv
Skrevet

Må jeg ha ECT for å restarte hjernen? Vil ikke det og er ikke deprimert, er bare forvirret i hodet mitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du høre med fact om du blr øke på ap?

Anonymkode: 22c89...824

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du høre med fact om du blr øke på ap?

Anonymkode: 22c89...824

Jeg kom borti anonymknappen på mobilen her

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (Akkurat nå):

Jeg kom borti anonymknappen på mobilen her

Hun snakket om fordeler og ulemper med det i dag, hun sa jeg måtte ta kontakt hvis det var noe og hvis jeg ble som torsdags natt men er jo ikke sånn. Dette er nytt for meg. 

Ikkeanonymnok
Skrevet

Du bør definitvt få snakke med legen, Fact eller noe andre i helsevesenet rundt deg ang. å muligens øke dosen. 
Det du opplever nå er ikke normalt. Og nei, hjernen kortslutter ikke. Dette er sykdommen din som blomstrer.

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Hun snakket om fordeler og ulemper med det i dag, hun sa jeg måtte ta kontakt hvis det var noe og hvis jeg ble som torsdags natt men er jo ikke sånn. Dette er nytt for meg. 

Det du beskriver av symptomer gjør at jeg tenker økning ap er det eneste fornuftige. Ikke vival. Men du må gjøre det i samråd med fact/ lege. 

stjernestøv
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (2 minutter siden):

Du bør definitvt få snakke med legen, Fact eller noe andre i helsevesenet rundt deg ang. å muligens øke dosen. 
Det du opplever nå er ikke normalt. Og nei, hjernen kortslutter ikke. Dette er sykdommen din som blomstrer.

Uff det var da som faen, skal sende melding i morgen. Er fortvilet, dette er nytt for meg. 

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (7 minutter siden):

Det du beskriver av symptomer gjør at jeg tenker økning ap er det eneste fornuftige. Ikke vival. Men du må gjøre det i samråd med fact/ lege. 

Uff det gikk jo bra på 1 mg, forstår ingenting. Faen nå er jeg i telefonen igjen, jeg blir gal. Må ta kontakt i morgen tidlig. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Uff det gikk jo bra på 1 mg, forstår ingenting. Faen nå er jeg i telefonen igjen, jeg blir gal. Må ta kontakt i morgen tidlig. 

Det er ikke rart i det hele tatt. Du har jo opplevd den ene påkjenningen etter den andre, når man er syk i utganspunktet er man også mer sårbar. 

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (Akkurat nå):

Det er ikke rart i det hele tatt. Du har jo opplevd den ene påkjenningen etter den andre, når man er syk i utganspunktet er man også mer sårbar. 

Ja men jeg forstår det ikke, jeg må gjøre noe. Ja mye påkjenninger uff, det tar på. 

Ikkeanonymnok
Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Ja men jeg forstår det ikke, jeg må gjøre noe. Ja mye påkjenninger uff, det tar på. 

Hvis det er veldig kritisk så bør du kontakte legevakten. Men ut i fra hva du skriver og mtp hva du har stått i de siste månedene, så er dette ikke fysisk, det er ikke farlig, bare veldig ubehagelig. 

stjernestøv
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Hvis det er veldig kritisk så bør du kontakte legevakten. Men ut i fra hva du skriver og mtp hva du har stått i de siste månedene, så er dette ikke fysisk, det er ikke farlig, bare veldig ubehagelig. 

Nei vil ikke kontakte legevakten, ja det er veldig ubehagelig og merkelig. Og jeg tenker på så mye, uff dette livet. Jeg forstår ikke hvorfor vi må gjennom alt vi må men vi har jo valgt det selv og vi kan forandre på det selv, det er det rare at jeg klarer det ikke. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Nei vil ikke kontakte legevakten, ja det er veldig ubehagelig og merkelig. Og jeg tenker på så mye, uff dette livet. Jeg forstår ikke hvorfor vi må gjennom alt vi må men vi har jo valgt det selv og vi kan forandre på det selv, det er det rare at jeg klarer det ikke. 

Kanskje fordi du er menneske som resten av oss? Vi kan ikke forandre alt og vi har selvsagt heller ikke valgt alt her i livet selv. Vi må gjøre det beste ut av det med det vi har. 

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (7 minutter siden):

Kanskje fordi du er menneske som resten av oss? Vi kan ikke forandre alt og vi har selvsagt heller ikke valgt alt her i livet selv. Vi må gjøre det beste ut av det med det vi har. 

Mener vi valgte dette livet før vi ble født så alt er jo frivillig men det husker vi ikke, det er det jeg tror på da men andre trenger ikke tro det. Jeg skjønner bare ikke alt men det er vel ikke meningen heller, jeg prøver å leve i kjærlighet og vise omsorg til folk. Det er jo den rette veien men jeg blir jo aldri bra, ja vi må gjøre det beste ut av det. Vet ikke hva jeg er om jeg er en okkultist eller noe annet, vernepleieren sa jeg trengte ikke sette merkelapp på det. Jeg tror på litt av alt som passer med min overbevisning men nå føler jeg hjernen ikke klarer å ta inn mer men har jo lyst å lese i kveld, får se da. Leser om psyke og psykisme og det er litt tungt stoff, egentlig for okkultister. Det stod til og med om Djevelen og sort magi og det finnes jo, jeg vil ikke borti det men hvit magi. Jeg er jo ikke ond. 

Ikkeanonymnok
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Mener vi valgte dette livet før vi ble født så alt er jo frivillig men det husker vi ikke, det er det jeg tror på da men andre trenger ikke tro det. Jeg skjønner bare ikke alt men det er vel ikke meningen heller, jeg prøver å leve i kjærlighet og vise omsorg til folk. Det er jo den rette veien men jeg blir jo aldri bra, ja vi må gjøre det beste ut av det. Vet ikke hva jeg er om jeg er en okkultist eller noe annet, vernepleieren sa jeg trengte ikke sette merkelapp på det. Jeg tror på litt av alt som passer med min overbevisning men nå føler jeg hjernen ikke klarer å ta inn mer men har jo lyst å lese i kveld, får se da. Leser om psyke og psykisme og det er litt tungt stoff, egentlig for okkultister. Det stod til og med om Djevelen og sort magi og det finnes jo, jeg vil ikke borti det men hvit magi. Jeg er jo ikke ond. 

Kanskje det hadde vært lurt at du for noen dager leste en helt annen type bok? 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Det er helt ok at du tror på den måten du gjør, jeg er bare opptatt av at slik du har det nå er sykdomspreget og bør behandles slik. Det er ikke fordi du personlig feiler på noen måte. Du må legge vekk denne litteraturen når du har det slik som nå. Å lese det dette stoffet er som å helle bensin på et bål. Les tegneserier, les aviser -  og så kan du heller finne tilbake til denne litteraturen når du er mer stabil inne i deg selv. 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (17 minutter siden):

Kanskje det hadde vært lurt at du for noen dager leste en helt annen type bok? 

Ja mulig det, den åpner jo opp for det åndelige. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...