Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Musikk skrev (5 minutter siden):

Dom i Emely-saken: Sola kommune vant fullt ut. Foreldrene er overrasket og skuffet, men vet ikke om de vil anke. Advokat reagerer på tallframstilling i retten. (Stavanger Aftenblad) PS: for og lese mer om denne tragiske saken må en ha abonnement:-( 

Endret av Musikk
Skrevet

Det er veldig tragisk at Emely valgte å ta livet av seg. Det vitner om stor smerte.

Men det betyr ikke at ikke rettens avgjørelse er riktig. Jeg kjenner saken veldig godt fra mange sider. Som ved alle slike saker har den veldig mange sider. Det er mange ofre i denne saken. 

Godt at kommunen blir frikjent. Håper at foreldrene nå kan finne tid til sorgen og at andre også kan få ro.

Anonymkode: 84b76...90d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er veldig tragisk at Emely valgte å ta livet av seg. Det vitner om stor smerte.

Men det betyr ikke at ikke rettens avgjørelse er riktig. Jeg kjenner saken veldig godt fra mange sider. Som ved alle slike saker har den veldig mange sider. Det er mange ofre i denne saken. 

Godt at kommunen blir frikjent. Håper at foreldrene nå kan finne tid til sorgen og at andre også kan få ro.

Anonymkode: 84b76...90d

Hvem er det sin feil at et barn på 12 år tar sitt eget liv forbindelse med mobbing på skolen? kommunen eller skolen?  

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Hvem er det sin feil et barn på 12 år tar sitt eget liv forbindelse med mobbing på skolen? kommunen eller skolen?  

Trenger ikke å være noens feil

Anonymkode: 8d3cf...00a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trenger ikke å være noens feil

Anonymkode: 8d3cf...00a

Du ser lett på mobbing! det gjør ikke jeg! jeg støtter Emely og hennes foreldre 100% det er det heldigvis flere der ute en meg som gjør❤️

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Du ser lett på mobbing! det gjør ikke jeg! jeg støtter Emely og hennes foreldre 100% det er det heldigvis flere der ute en meg som gjør❤️

Jeg er ferdig diskutert med deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...