Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden https://www.dagbladet.no/nyheter/dode-etter-mobbing-ble-sviktet/84642629 0 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) Musikk skrev (5 minutter siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/dode-etter-mobbing-ble-sviktet/84642629 Dom i Emely-saken: Sola kommune vant fullt ut. Foreldrene er overrasket og skuffet, men vet ikke om de vil anke. Advokat reagerer på tallframstilling i retten. (Stavanger Aftenblad) PS: for og lese mer om denne tragiske saken må en ha abonnement:-( Endret 2 timer siden av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Det er veldig tragisk at Emely valgte å ta livet av seg. Det vitner om stor smerte. Men det betyr ikke at ikke rettens avgjørelse er riktig. Jeg kjenner saken veldig godt fra mange sider. Som ved alle slike saker har den veldig mange sider. Det er mange ofre i denne saken. Godt at kommunen blir frikjent. Håper at foreldrene nå kan finne tid til sorgen og at andre også kan få ro. Anonymkode: 84b76...90d 0 Siter
Musikk Skrevet 15 minutter siden Forfatter Skrevet 15 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er veldig tragisk at Emely valgte å ta livet av seg. Det vitner om stor smerte. Men det betyr ikke at ikke rettens avgjørelse er riktig. Jeg kjenner saken veldig godt fra mange sider. Som ved alle slike saker har den veldig mange sider. Det er mange ofre i denne saken. Godt at kommunen blir frikjent. Håper at foreldrene nå kan finne tid til sorgen og at andre også kan få ro. Anonymkode: 84b76...90d Hvem er det sin feil at et barn på 12 år tar sitt eget liv forbindelse med mobbing på skolen? kommunen eller skolen? Endret 14 minutter siden av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): Hvem er det sin feil et barn på 12 år tar sitt eget liv forbindelse med mobbing på skolen? kommunen eller skolen? Trenger ikke å være noens feil Anonymkode: 8d3cf...00a 0 Siter
Musikk Skrevet 8 minutter siden Forfatter Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trenger ikke å være noens feil Anonymkode: 8d3cf...00a Du ser lett på mobbing! det gjør ikke jeg! jeg støtter Emely og hennes foreldre 100% det er det heldigvis flere der ute en meg som gjør❤️ 0 Siter
Musikk Skrevet 6 minutter siden Forfatter Skrevet 6 minutter siden Musikk skrev (1 minutt siden): Du ser lett på mobbing! det gjør ikke jeg! jeg støtter Emely og hennes foreldre 100% det er det heldigvis flere der ute en meg som gjør❤️ Jeg er ferdig diskutert med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.