Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

Dere gjorde tydelig ikke nok for Emely😢foreldre og advokaten kommer nok til å ta saken videre! 

Nå må du roe deg. Du vet ikke hva som har vært prøvd for å hjelpe jenta. All mulig hjelp kan ha blitt gitt, og likevel gikk det galt. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Dere gjorde tydelig ikke nok for Emely😢foreldre og advokaten kommer nok til å ta saken videre! 

Se mitt svar over. Jeg har aldri kunnet gjort noe for Emily. 

Jeg håper at foreldrene nå finner ro og gir seg selv muligheten til å sørge. De har mistet noe umistelig. Det gjør vondt. Jeg håper de finner støtte hos de nær seg.

Men jeg er enig i at selvfølgelig så fant de som stod rundt Emely, foreldre, skole, ppt, bup nøkkelen til å hjelpe henne. Det er jo åpenbart. Det at noen ikke har lykkes betyr ikke at de ikke har gjort alt de kan. De kunne bare ikke. 

Anonymkode: 84b76...90d

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kan jo ikke linke til informasjon fordi jeg sitter på informasjon som ikke er skrevet så mye om i avisene. Det er kun du som kan linke fordi du støtter deg alene til informasjon fra aviser.

Men du. Det er vel ikke nødvendig å bli så provosert. Det er ingen som sier at mobbing er greit? Alle er jo enig i at mobbing har konsekvenser og er veldig vanskelig.

Poenget mitt er at det ikke er så enkelt å løse som mange tenker det er.

Eksempel fra mitt liv:

Jeg jobbet med en klasse hvor nærmere halvparten av elevene rapporterte at de ble mobbet. Det var kritisk. Flere av elevene hadde fysiske symptomer i tillegg til psykiske. Hver av barna pekte ut hvem som var mobberne og foreldrene krevde at jeg skulle ta ut mobberen fra klassen. Problemet var at alle pekte på hverandre. Jeg så det samme. Alle elevene krenket hverandre. Alle var både mobbere og mobbeoffer. Foreldrene hadde hver sin oppfatning om hvem som var mobberne. I sannhet var det alle.

Hvem skulle jeg tatt ut? Den som jeg likte minst? Den som jeg trodde var mest ødelagt? Skulle jeg tatt halvparten av elevene på skolen og spre dem rundt i kommunen?

@Musikk du forstår tydeligvis ikke det AB skriver i innlegget jeg siterer her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men jeg er enig i at selvfølgelig så fant de som stod rundt Emely, foreldre, skole, ppt, bup nøkkelen til å hjelpe henne.

Her mangler det muligens et "ikke"?

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (8 minutter siden):

@Musikk du forstår tydeligvis ikke det AB skriver i innlegget jeg siterer her. 

Jeg forstår media vil ha klikk på sinne innlegg de lever for dette!  jobben dere. 

Ikkeanonymnok
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår media vil ha klikk på sinne innlegg de lever for dette!  jobben dere. 

Dette har jo ingenting med det innlegget jeg linket til å gjøre? Hvis du ikke evner å forstå og dermed ikke klarer å delta i diskusjoner uten å ta ting personlig burde du kanskje ta deg en pause. 

Skrevet
Musikk skrev (51 minutter siden):

Info: Folk må holde seg til media/linker og ikke dele privat info om folk/jenta🙂dette skal ikke deles her mener jeg og utleveres. Alle som leser denne tråden/innlegget da eks: mitt om denne jenta. Kan forstå dette er deg/vi om du er anonym eller har et nick her.

Det ble ikke delt noe privat om jenta. Den mest detaljerte informasjonen om henne ligger i kommentarartikkelen jeg la ut lenke til. Den refererer til vitnemål fra den åpne delen av rettssaken. 

At noen minner om at saken har flere sider og nevner at de har vært så tett på den at de kjenner noen fakta, ikke bare rykter, er ikke å utlevere noen. Som jeg skrev over her: Selv om Sola kommune ikke er landets største, er det nok mer enn én fagperson som har vært inne i bildet i løpet av Emelys skoleår. 

Musikk skrev (54 minutter siden):

Holde oss til manus.

Det er ikke noe "manus" inne i bildet her. 

Skrevet
laban skrev (4 minutter siden):

Hvorfor døde jenta? hvorfor tok hun sitt liv? Hvem sviktet henne? skolen? bup? lærer? kommunen? 

Skrevet
laban skrev (2 minutter siden):

Det ble ikke delt noe privat om jenta. Den mest detaljerte informasjonen om henne ligger i kommentarartikkelen jeg la ut lenke til. Den refererer til vitnemål fra den åpne delen av rettssaken. 

At noen minner om at saken har flere sider og nevner at de har vært så tett på den at de kjenner noen fakta, ikke bare rykter, er ikke å utlevere noen. Som jeg skrev over her: Selv om Sola kommune ikke er landets største, er det nok mer enn én fagperson som har vært inne i bildet i løpet av Emelys skoleår. 

Det er ikke noe "manus" inne i bildet her. 

Jo, da manus. 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (4 minutter siden):

Dette har jo ingenting med det innlegget jeg linket til å gjøre? Hvis du ikke evner å forstå og dermed ikke klarer å delta i diskusjoner uten å ta ting personlig burde du kanskje ta deg en pause. 

🧌

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (4 minutter siden):

Rapportert inn

Skrevet (endret)
Glitter skrev (21 minutter siden):

Nå må du roe deg. Du vet ikke hva som har vært prøvd for å hjelpe jenta. All mulig hjelp kan ha blitt gitt, og likevel gikk det galt. 

Ja, jeg er enig i dette to sider i denne saken. Jeg er hakke høne og 🧌 

Endret av Musikk
AnonymBruker
Skrevet
laban skrev (9 minutter siden):

Huff ja. Det gjør det. Sorry.

Musikk skrev (1 minutt siden):

Hvorfor døde jenta? hvorfor tok hun sitt liv? Hvem sviktet henne? skolen? bup? lærer? kommunen? 

Ingen vet hvorfor jenta tok sitt eget liv. Det kan ingen vite. Man kan spekulere.

Selvfølgelig skulle man ønske at voksne alltid kan redde alle barn. At voksne alltid kan gjøre ting bedre. 

Verden er ikke slik. 

Ingen på noen nivåer er uenig med deg i at det er tragisk når barn dør. Denne rettsaken sier bare at kommunen har fulgt lovverket.

Jeg har prøvd å få deg til å forstå hvor komplekst mobbesaker nesten alltid er, men det virker som om du ikke klarer å ta det til deg. 

Skrevet

Har prøvd og få denne tråden slettet!! uten at forum bryr seg! de liker diskusjoner av en  lav sko tydelig. 

Skrevet

Har prøvd og få denne tråden slettet!! uten at forum bryr seg! de liker diskusjoner av en  lav sko tydelig. 

Jeg tror det er best for deg om du trekker deg ut av denne tråden. Du angriper folk for ting de ikke har noe med å gjøre. Det virker ikke som om denne tråden gjør deg noe godt.

Skrevet (endret)

JEG ER HAKE HØNEN🐓JEG ER JÆVELIG LEI AV ENKLE HER👹NOEN IKKE SÅKLART DE ER FÅ🌸🌻🌼

Endret av Musikk
Ikkeanonymnok
Skrevet
Musikk skrev (9 minutter siden):

Rapportert inn

Du må gjerne rapportere. Jeg er dog nysgjerrig på hva du mener var så forferdelig med den kommentaren? Det jeg skrev var verken stygt, frekt, mobbete eller annet. 

Skrevet (endret)
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det er best for deg om du trekker deg ut av denne tråden. Du angriper folk for ting de ikke har noe med å gjøre. Det virker ikke som om denne tråden gjør deg noe godt.

Dette er min tråd😅

Endret av Musikk
Skrevet (endret)

DETTE ER MUSIKK SIN TRÅ / INNLEGG👸🏼 

Endret av Musikk
Skrevet

Dette er min tråd😅

Det endrer likevel ikke det jeg skrev. Det virker ikke som om dette er sundt for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...