Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (15 timer siden):

Nei, du 🧌

Musikk skrev (1 time siden):

JEG ER FERDIG MED DETTE INNGEGGE MITT NÅ FERDIG DISKUTERT!! ALL INFO DERE HAR OM EMELY SKAL LINKS!! 🕯️

Du må linke alle din info om deg selv! 

Gjømme seg bak anonymkode hjelper lite her. Tør du ikke stå opp for deg selv? som sagt LINK. 

Usmakelig kommentar. 

Hva er det som skjer her?

Anonymkode: d4df1...bb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva utdannelse dere har og hvem du er.  0 i denne sammenligningen. Hva skal nå jeg vite dette for. Vi kan alle her lyve på oss utdannelser og hvem vi er. Gjømme oss bak anonyme koder. Derfor LINK info. 

Jeg kan jo ikke linke til informasjon fordi jeg sitter på informasjon som ikke er skrevet så mye om i avisene. Det er kun du som kan linke fordi du støtter deg alene til informasjon fra aviser.

Men du. Det er vel ikke nødvendig å bli så provosert. Det er ingen som sier at mobbing er greit? Alle er jo enig i at mobbing har konsekvenser og er veldig vanskelig.

Poenget mitt er at det ikke er så enkelt å løse som mange tenker det er.

Eksempel fra mitt liv:

Jeg jobbet med en klasse hvor nærmere halvparten av elevene rapporterte at de ble mobbet. Det var kritisk. Flere av elevene hadde fysiske symptomer i tillegg til psykiske. Hver av barna pekte ut hvem som var mobberne og foreldrene krevde at jeg skulle ta ut mobberen fra klassen. Problemet var at alle pekte på hverandre. Jeg så det samme. Alle elevene krenket hverandre. Alle var både mobbere og mobbeoffer. Foreldrene hadde hver sin oppfatning om hvem som var mobberne. I sannhet var det alle.

Hvem skulle jeg tatt ut? Den som jeg likte minst? Den som jeg trodde var mest ødelagt? Skulle jeg tatt halvparten av elevene på skolen og spre dem rundt i kommunen?

Anonymkode: 84b76...90d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kan jo ikke linke til informasjon fordi jeg sitter på informasjon som ikke er skrevet så mye om i avisene. Det er kun du som kan linke fordi du støtter deg alene til informasjon fra aviser.

Men du. Det er vel ikke nødvendig å bli så provosert. Det er ingen som sier at mobbing er greit? Alle er jo enig i at mobbing har konsekvenser og er veldig vanskelig.

Poenget mitt er at det ikke er så enkelt å løse som mange tenker det er.

Eksempel fra mitt liv:

Jeg jobbet med en klasse hvor nærmere halvparten av elevene rapporterte at de ble mobbet. Det var kritisk. Flere av elevene hadde fysiske symptomer i tillegg til psykiske. Hver av barna pekte ut hvem som var mobberne og foreldrene krevde at jeg skulle ta ut mobberen fra klassen. Problemet var at alle pekte på hverandre. Jeg så det samme. Alle elevene krenket hverandre. Alle var både mobbere og mobbeoffer. Foreldrene hadde hver sin oppfatning om hvem som var mobberne. I sannhet var det alle.

Hvem skulle jeg tatt ut? Den som jeg likte minst? Den som jeg trodde var mest ødelagt? Skulle jeg tatt halvparten av elevene på skolen og spre dem rundt i kommunen?

Anonymkode: 84b76...90d

Tror ikke du kommer noen vei her.. 

Ingen tvil om at mobbing er komplisert. I hvertfall i noen tilfeller. 

psykedeliker
Skrevet
Musikk skrev (15 timer siden):

Jeg er barne og ungdomsarbeider.  

I så fall bør du finne deg en annen jobb, for du fremstår ikke som et godt forbilde med dine reaksjoner her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...