Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

🤮🤢👿

Endret av Musikk
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Musikk skrev (7 minutter siden):

Hvorfor døde jenta? hvorfor tok hun sitt liv? Hvem sviktet henne? skolen? bup? lærer? kommunen? 

Hvorfor siterer du meg på dette? Det er ikke jeg som kjenner saken fra innsiden. Jeg bor på en helt annen kant av landet. Men jeg vet hva en rettssak skal vurdere - i dette tilfellet om skolen/kommunen gjorde det de er pålagt å gjøre. 

Leste du kommentaren jeg lenket til? Der framgår det at barn med Emelys diagnose er vanskelige å hjelpe innenfor de vanlige rammene og ressursene. 

Musikk skrev (6 minutter siden):

Jo, da manus. 

Da får du utdype hva du mener. "Holde oss til manus" har ingenting med forumets retningslinjer å gjøre.

Musikk skrev (2 minutter siden):

Her det folk som er for syke til å kunne diskutere jeg er hakke høne. 

Du er ikke hakkekylling, men folk blir irritert når du siterer deg selv i stedet for den du vil svare, kommer med påstander som ikke stemmer med virkeligheten og generelt skriver mye uforståelig i en hissig tone. 

Musikk skrev (5 minutter siden):

Har prøvd og få denne tråden slettet!! uten at forum bryr seg! de liker diskusjoner av en  lav sko tydelig. 

Det står i reglene at man ikke kan regne med å få tråder slettet bare fordi man angrer. Dessuten er det ikke moderatorer her hele tiden, det skjer ingenting på sekundet. 

JEG ER JÆVELIG LEI AV ENKLE HER

DETTE ER MUSIKK SIN TRÅ

Man bestemmer ikke over hvem som kan svare eller innholdet i svarene selv om man er trådstarter.

Du har selv fortalt at du er utestengt fra Kvinneguiden. Pass deg så ikke historien gjentar seg. 

Skrevet
Musikk skrev (6 timer siden):

Usmakelig kommentar. 

Akkurat hvorfor er denne kommentaren usmakelig?

Skrevet
laban skrev (Akkurat nå):

Hvorfor siterer du meg på dette? Det er ikke jeg som kjenner saken fra innsiden. Jeg bor på en helt annen kant av landet. Men jeg vet hva en rettssak skal vurdere - i dette tilfellet om skolen/kommunen gjorde det de er pålagt å gjøre. 

Leste du kommentaren jeg lenket til? Der framgår det at barn med Emelys diagnose er vanskelige å hjelpe innenfor de vanlige rammene og ressursene. 

Da får du utdype hva du mener. "Holde oss til manus" har ingenting med forumets retningslinjer å gjøre.

Du er ikke hakkekylling, men folk blir irritert når du siterer deg selv i stedet for den du vil svare, kommer med påstander som ikke stemmer med virkeligheten og generelt skriver mye uforståelig i en hissig tone. 

Det står i reglene at man ikke kan regne med å få tråder slettet bare fordi man angrer. Dessuten er det ikke moderatorer her hele tiden, det skjer ingenting på sekundet. 

Man bestemmer ikke over hvem som kan svare eller innholdet i svarene selv om man er trådstarter.

Du har selv fortalt at du er utestengt fra Kvinneguiden. Pass deg så ikke historien gjentar seg. 

JEG ER IKKE UTESTENG MER 

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

🤢🤮av dere utenom to her. 

Hvorfor?

Skrevet
Lady HM skrev (Akkurat nå):

Akkurat hvorfor er denne kommentaren usmakelig?

Du er 

Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Du er 

Wow, bare wow!

Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Hvorfor?

🤷🏼‍♀️

Skrevet

Du er 

Skjønner du selv at dette sier ingenting? Eller er du psykotisk nå?

Skrevet
Lady HM skrev (Akkurat nå):

Wow, bare wow!

Wow!!!

Ikkeanonymnok
Skrevet

Får litt assosiasjoner til et barn i trassalderen av denne tråden. 

Skrevet (endret)
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Skjønner du selv at dette sier ingenting? Eller er du psykotisk nå?

Nei, frisk jobber 100% er ikke på latsiden. 

Endret av Musikk
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Får litt assosiasjoner til et barn i trassalderen av denne tråden. 

Hvem er barne det er du!!!   

Ikkeanonymnok
Skrevet

Hvem er barne det er du!!!   

Jeg omfavner barnet i meg stadig vekk. 

Skrevet

👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Nei, frisk jobber 100% er ikke på latsiden. 

Nei, du er ikke frisk. Du virker psykotisk, helt ute av stand til å svare folk ordentlig. 

Får du hjelp av noen?

Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

Wow!!!

Nei, ærlig talt - forklar meg hvorfor du synes min kommentar var usmakelig sett i sammenheng av det jeg siterte?

Skrevet

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🐓🐓🐓🐓🐓🐓😁😁😁😁😁😁🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Nei, du er ikke frisk. Du virker psykotisk, helt ute av stand til å svare folk ordentlig. 

Får du hjelp av noen?

Får du hjelp?    

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...