AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (34 minutter siden): Jeg svarer ikke deg mer ditt nett🧌 Morsomt at du kaller meg et troll. Det er jeg som kommer med meningene som deles av skole, kommune, statsforvalter, politi og rettsvesen. Kanskje det er du som troller? Anonymkode: 84b76...90d 0 Siter
Musikk Skrevet 22 minutter siden Forfatter Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Morsomt at du kaller meg et troll. Det er jeg som kommer med meningene som deles av skole, kommune, statsforvalter, politi og rettsvesen. Kanskje det er du som troller? Anonymkode: 84b76...90d Nei, du 🧌 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Musikk skrev (1 minutt siden): Nei, du 🧌 😂 herlig Beklager at jeg har argumentert hardt mot deg. Denne saken vekker masse følelser hos meg fordi jeg har fulgt den i så mange år og det har påvirket mennesker jeg er glad i. Det var selvfølgelig ikke greit å gå inn I en diskusjon med deg. Du sitter jo med veldig lite informasjon og kjenner bare på den avsky alle kjenner på når man hører ordet mobbing. Vit at mobbing er komplekst. Vit at det nesten aldri er så enkelt at det er en mobber som man kan ta ut av situasjonen så blir alt bra. Hadde det fungert så hadde man gjort det i alle mobbesaker. Vit at selv om alle gode, kloke, varme, omsorgsfulle og ansvarlige voksne gjør alt de kan så dør barn. Det er grusomt, men det skjer. Anonymkode: 84b76...90d 0 Siter
Musikk Skrevet 14 minutter siden Forfatter Skrevet 14 minutter siden Advokaten som har kommet fram til dette og jentas foreldrene🙂↕️🥁 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Musikk skrev (10 minutter siden): Advokaten som har kommet fram til dette og jentas foreldrene🙂↕️🥁 Det er alltid tre sider av en sak. I dette tilfeller: 1. Jentas foreldre/advokat/støttespillere 2. Skolen/kommunen/støttespillere 3. Sannheten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.