Gå til innhold

Sliten i hodet uten grunn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Tro meg, jeg har prøvd det meste. Jeg er snart 54 år og har levd hele denne tiden et liv, ikke som jeg har gjort de siste årene. Jeg har oppdratt unger dårlig og har gjort andre ting dårlig, reist på ferie dårlig og vært mye på fjellet dårlig. Dratt på kanotur dårlig og vært og badet dårlig, alt har jeg gjort dårlig bortsett fra to år jeg var frisk. 

Var livskvaliteten like dårlig da også? 

Anonymkode: d58cc...05c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Ja slitsomt det men vi får bare være i nuet og være i det for det skal jo og hjelpe...

Du har ikke diskutert med meg❤️jeg må lære meg å la 🐝 fly snart jeg lærer aldri. Noen tips? 

AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om å være tynn. Og det handler ikke om at du skal ha så mye kontroll. Det handler heller om at du må flytte fokuset ditt vekk fra alt det som opptar tankene dine for tiden. Å gå tur handler om de fysiske prosessene det setter igang i kroppen din. Ikke å forbrenne kalorier, men alt det andre positive det fører med seg. Og forhåpentligvis kan det flytte fokuset ditt litt vekk fra alt det du hele tiden forsøker å få kontroll over med tankene dine. Senk skuldrene. 

Du spinner i sirkel. Du skriver innlegg i ett sett. Sett utenfra er det en syltynn linje mellom en sunt forhold tilnærm åndelige verden, og det at det kan bikke over til å bli tvangstanker/vrangforestillinger. Ikke på grunn av at det er åndeverdenen, men fordi du gjør dette snevre området til hele fokuset for din eksistens for tiden.

Anonymkode: 7c217...e35

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Men det er jo ikke et argument for å ikke gjør det igjen?

Nei men man blir lei til slutt av å gjøre alt dårlig og jeg har gjort mye dårlig, men må vel være dårlig for alltid. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var livskvaliteten like dårlig da også? 

Ja det var ikke kjekt å være dårlig så livskvaliteten var ikke god nei og jeg hadde mange forpliktelser og mye ansvar. 

Skrevet

Nei men man blir lei til slutt av å gjøre alt dårlig og jeg har gjort mye dårlig, men må vel være dårlig for alltid. 

Men det er flere nivå av dårlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå viser du et ganske uheldig tankesett. Du bør legge fra deg telefonen og gjøre noe helt annet en liten stund. Plukk blomster, skyll føttene i en kald bekk, gå barbeint i gresset.

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det var ikke kjekt å være dårlig så livskvaliteten var ikke god nei og jeg hadde mange forpliktelser og mye ansvar. 

Men se for deg å være i bedre fysisk form med bedre kosthold uten de forpliktelsene du hadde da.

stjernestøv
Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

Du har ikke diskutert med meg❤️jeg må lære meg å la 🐝 fly snart jeg lærer aldri. Noen tips? 

Lærer aldri jeg heller :) 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det handler ikke om å være tynn. Og det handler ikke om at du skal ha så mye kontroll. Det handler heller om at du må flytte fokuset ditt vekk fra alt det som opptar tankene dine for tiden. Å gå tur handler om de fysiske prosessene det setter igang i kroppen din. Ikke å forbrenne kalorier, men alt det andre positive det fører med seg. Og forhåpentligvis kan det flytte fokuset ditt litt vekk fra alt det du hele tiden forsøker å få kontroll over med tankene dine. Senk skuldrene. 

Du spinner i sirkel. Du skriver innlegg i ett sett. Sett utenfra er det en syltynn linje mellom en sunt forhold tilnærm åndelige verden, og det at det kan bikke over til å bli tvangstanker/vrangforestillinger. Ikke på grunn av at det er åndeverdenen, men fordi du gjør dette snevre området til hele fokuset for din eksistens for tiden.

Det åndelige er ikke hele min eksistens nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Men du kan påvirke det til en viss grad, du kan velge å gjøre det beste ut av det, noe midt i mellom der, eller å grave deg ned slik du gjør nå.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Men det er flere nivå av dårlig. 

Ja før var jeg kjempedårlig og likevel gjorde jeg ting fordi jeg måtte, nå må jeg ikke lenger og er dårlig. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå viser du et ganske uheldig tankesett. Du bør legge fra deg telefonen og gjøre noe helt annet en liten stund. Plukk blomster, skyll føttene i en kald bekk, gå barbeint i gresset.

Ja akkurat. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja før var jeg kjempedårlig og likevel gjorde jeg ting fordi jeg måtte, nå må jeg ikke lenger og er dårlig. 

Du har vært flink :) 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Lærer aldri jeg heller :) 

Jo, du er rolig her🌻

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Men se for deg å være i bedre fysisk form med bedre kosthold uten de forpliktelsene du hadde da.

Og det tror du jeg blir bedre av? Jeg begynte å bli dårlig igjen etter to år frisk, tror jeg var 40 år da og sprek som en fole og gikk turer hver dag og spiste sunt. Gikk fra å være frisk til dårlig på et blunk, tror du ikke det hemmer meg? De som vil kan prøve. 

Skrevet

Og det tror du jeg blir bedre av? Jeg begynte å bli dårlig igjen etter to år frisk, tror jeg var 40 år da og sprek som en fole og gikk turer hver dag og spiste sunt. Gikk fra å være frisk til dårlig på et blunk, tror du ikke det hemmer meg? De som vil kan prøve. 

Ok, da er det bare å gi opp da.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men du kan påvirke det til en viss grad, du kan velge å gjøre det beste ut av det, noe midt i mellom der, eller å grave deg ned slik du gjør nå.

Ja har alltid gjort det beste ut av det, graver jeg meg ned? Det er jo nå jeg leter etter løsninger men har gjort det og før, jeg er ikke 14 år. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har vært flink :) 

Takk :) 

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Ok, da er det bare å gi opp da.

Ja kanskje det er på tide å slenge inn håndkleet og si nok er nok. Jeg er lei av å kjempe. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...