Gå til innhold

Sliten i hodet uten grunn.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er så sliten i hodet i dag og har ingen grunn til det for jeg sov godt i natt, bør jeg skjerme meg enda mer? Mot hva? Tåler jeg ingenting? Har jo økt risperidon og alt så skjønner ingenting, hvorfor er jeg sånn? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er uten grunn. Du har jo hatt tankespinn av en annen verden de siste dagene, om ikke enda lenger.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke det er uten grunn. Du har jo hatt tankespinn av en annen verden de siste dagene, om ikke enda lenger.

Har jeg? Trodde det hadde roet seg jeg, jeg er i hvert fall ikke sint og irritert lenger. Men kanskje sinne er bra noen ganger? Det hjelper ikke bare å tenke lys og kjærlighet for det har jeg prøvd før, jeg blir jo ikke bedre av det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Har jeg? Trodde det hadde roet seg jeg, jeg er i hvert fall ikke sint og irritert lenger. Men kanskje sinne er bra noen ganger? Det hjelper ikke bare å tenke lys og kjærlighet for det har jeg prøvd før, jeg blir jo ikke bedre av det. 

Jeg tenker mer på alle tanker du har om det alternative. Du har jo startet en haug med tråder, stilt en haug med spørsmål og grublet på en hel masse omkring dette. Jeg hadde vært sliten i hodet selv hadde det vært meg.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker mer på alle tanker du har om det alternative. Du har jo startet en haug med tråder, stilt en haug med spørsmål og grublet på en hel masse omkring dette. Jeg hadde vært sliten i hodet selv hadde det vært meg.

Å har jeg det? Nei jeg vet ikke hva det er med meg, får slutte å se på åndelige videoer i en periode. Se på evil lives here og prøve å være litt jordnær, vet ikke hvorfor det tapper meg for energi i hodet og kropp. Må jo være noe jeg gjør feil, det er det alltid. Men det skjer alstå ting med meg for tiden på det åndelige plan, har jo økt medisin og alt. Må vel skifte fokus. 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Å har jeg det? Nei jeg vet ikke hva det er med meg, får slutte å se på åndelige videoer i en periode. Se på evil lives here og prøve å være litt jordnær, vet ikke hvorfor det tapper meg for energi i hodet og kropp. Må jo være noe jeg gjør feil, det er det alltid. Men det skjer alstå ting med meg for tiden på det åndelige plan, har jo økt medisin og alt. Må vel skifte fokus. 

Jeg tror det er et par ting som virkelig kan hjelpe deg:

1. Gå turer ut. Ikke fokus på å gå langt, bare på å gå ut jevnlig. Så kan du gå lenger over tid.
2. Spis sunt - eller sunnere. Få i deg næring. Det påvirker både kropp og sinn veldig.

Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

1. Gå turer ut. Ikke fokus på å gå langt, bare på å gå ut jevnlig. Så kan du gå lenger over tid.
2. Spis sunt - eller sunnere. Få i deg næring. Det påvirker både kropp og sinn veldig.

Ja, forstår ikke hvorfor det er så vanskelig for meg å gå turer, må være noe galt med meg en plass. Jeg forstår ingenting. 

Tar jo vitaminer da og blodprøvene var fine bortsett fra litt forhøyet kolesterol. Vet ikke hva som foregår med meg nå, det er noen slags energier. 

Skal ta en pause fra meditasjon men hva er skadelig med det? Det forstår jeg ikke, det skal jo være så bra. 

Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ja, forstår ikke hvorfor det er så vanskelig for meg å gå turer, må være noe galt med meg en plass. Jeg forstår ingenting. 

Tar jo vitaminer da og blodprøvene var fine bortsett fra litt forhøyet kolesterol. Vet ikke hva som foregår med meg nå, det er noen slags energier. 

Skal ta en pause fra meditasjon men hva er skadelig med det? Det forstår jeg ikke, det skal jo være så bra. 

Hva om du fokuserer energien din fremover på å gå tur ute og spise sunnere i stedet for det alternative? Du vet jo at kropp og sinn henger sammen. Det hjelper ikke uansett hvor mye du forsøker på å jobbe med sinn, sjel og psyke hvis du ikke først jobber med å ha en velfungerende kropp. 

Skrevet
stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Se på evil lives here og prøve å være litt jordnær

Nå skal ikke jeg være bare negativ (ref. svar i dagboka), men er du sikker på at en serie om mord og ondskap i nær familie er den beste adspredelsen? 

Finn noe interessant eller morsomt i NRK-arkivet i stedet. 

Skrevet
Vhanja skrev (13 minutter siden):

Hva om du fokuserer energien din fremover på å gå tur ute og spise sunnere i stedet for det alternative? Du vet jo at kropp og sinn henger sammen. Det hjelper ikke uansett hvor mye du forsøker på å jobbe med sinn, sjel og psyke hvis du ikke først jobber med å ha en velfungerende kropp. 

Jo det er nok det jeg trenger, vet det jo innerst inne selv. 

Skrevet
laban skrev (4 minutter siden):

Nå skal ikke jeg være bare negativ (ref. svar i dagboka), men er du sikker på at en serie om mord og ondskap i nær familie er den beste adspredelsen? 

Finn noe interessant eller morsomt i NRK-arkivet i stedet. 

Ja det får meg jo på et lavt nivå, jeg vet ikke alltid mitt eget beste. Ja får se om jeg finner noe annet å se på, må lete litt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Ja får se om jeg finner noe annet å se på, må lete litt. 

Har du sett alle episodene av "Datoen" på NRK? Det er bare siste sesong som fortsatt er tilgjengelig, men det er 8 stk:   https://tv.nrk.no/serie/datoen

Gode tidsbilder fra forskjellige tiår blandet med litt kjendisstoff. 

Skrevet
laban skrev (2 minutter siden):

Har du sett alle episodene av "Datoen" på NRK? Det er bare siste sesong som fortsatt er tilgjengelig, men det er 8 stk:   https://tv.nrk.no/serie/datoen

Gode tidsbilder fra forskjellige tiår blandet med litt kjendisstoff. 

Takk for tips, skal se om jeg liker det :) 

Skrevet
Vhanja skrev (42 minutter siden):

Dette rådet må du ta på alvor ts. Spesielt nr 1. Du trenger en stor dose endorfin og dopamin, det får du fra utendørs aktivitet som krever en viss fysisk innsats. Fysisk aktivitet er en utømmelig kilde til denne medisineringen, gratis og spesiallaget for akkurat deg. Ta deg en stor dose, så ofte som mulig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...