Gå til innhold

Sliten i hodet uten grunn.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Musikk skrev (7 minutter siden):

Jo, du er rolig her🌻

Pleier å være rolig :) Gjør ikke du? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja kanskje det er på tide å slenge inn håndkleet og si nok er nok. Jeg er lei av å kjempe. 

Det er lov å si. Hvil deg, du. Ta en time out og en is.

:- )

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ja kanskje det er på tide å slenge inn håndkleet og si nok er nok. Jeg er lei av å kjempe. 

Det har du all rett til å gjøre.

Men da mister du også retten til å klage på at du er i dårlig form og har lite energi pga dårlig kosthold og manglende bevegelse.

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (1 minutt siden):

Det er lov å si. Hvil deg, du. Ta en time out og en is.

:- )

Hehe ja, takk :) 

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det har du all rett til å gjøre.

Men da mister du også retten til å klage på at du er i dårlig form og har lite energi pga dårlig kosthold og manglende bevegelse.

Så du tror virkelig det er pga dårlig kosthold og manglende bevegelse?

Da vet du mer om meg enn meg og som sagt da jeg var yngre var jeg aktiv og spiste sunt, det var i 2014 jeg sluttet med alt. Kall det hva du vil, det var ikke det at jeg ikke ville men jeg klarte ikke lenger. Jeg sa da jeg var innlagt i 2014 at jeg skulle hjem å gå tur, det motiverte meg men jeg klarte ikke dessverre. Ikke vet jeg hvorfor, risperidon? Var da jeg begynte på det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Da vet du mer om meg enn meg og som sagt da jeg var yngre var jeg aktiv og spiste sunt, det var i 2014 jeg sluttet med alt. Kall det hva du vil, det var ikke det at jeg ikke ville men jeg klarte ikke lenger. Jeg sa da jeg var innlagt i 2014 at jeg skulle hjem å gå tur, det motiverte meg men jeg klarte ikke dessverre. Ikke vet jeg hvorfor, risperidon? Var da jeg begynte på det. 

Klarte du å gå tur da du var innlagt da?

Anonymkode: d58cc...05c

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du har misforstått meg fullstendig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Klarte du å gå tur da du var innlagt da?

Ja da tok de meg med på turer og jeg var fast bestemt på å gå turer da jeg kom hjem, det var det siste jeg sa til dem. 

Skrevet
Vhanja skrev (17 minutter siden):

Jeg tror du har misforstått meg fullstendig.

Ok. Jeg kan ikke gjøre det jeg ikke klarer dessverre og jeg klarer veldig lite, og fact kjenner meg bare sånn. Jeg klarte mer før og det selv om jeg var dårligere, det er tungt å gå på risperidon tenker jeg. 

Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Ja da tok de meg med på turer og jeg var fast bestemt på å gå turer da jeg kom hjem, det var det siste jeg sa til dem. 

Sier det deg noe da?

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ok. Jeg kan ikke gjøre det jeg ikke klarer dessverre og jeg klarer veldig lite, og fact kjenner meg bare sånn. Jeg klarte mer før og det selv om jeg var dårligere, det er tungt å gå på risperidon tenker jeg. 

Her er hva jeg forsøker å si:

Jeg sier ikke at du vil bli kvitt dine utfordringer og din sykdom. Men vi alle vil føle oss bedre om vi spiser sunt og er i bevegelse. Dette er så grunnleggende at det gjelder absolutt alle mennesker.

Skrevet
2 hours ago, stjernestøv said:

Ja skal gjøre det, må gjøre det. 

Har du gjort det nå?

Anonymkode: 90b01...fa9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...