AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg spør fordi jeg hele tiden hører fra behandler at har du møtt en autist har du møtt én. Har enda ikke møtt noen autister som 'er som meg'. Kanskje det er noen her inne? Jeg fikk diagnosen i voksen alder så er god på å maskere. Er spesielt god på å holde meg samlet og normal i sosiale settinger på tross for at det innerst inne gjør meg veldig ukomfortabel fordi jeg er så redd for hva andre mennesker tenker og mener om meg. Har ingen venner igjen fordi jeg ikke har klart å få nye venner i voksen alder og de jeg hadde fra barndommen har flyttet, blitt voksen og har andre liv jeg ikke passer inn i lenger. Jeg er redd for nærhet og sårbarhet og det å bli avvist mislikt og gjøre feil. Det gjør også jobb slitsomt fordi jeg bruker mye kapasitet på det. Grubler også mye om alt mulig. Føler ofte det jeg sier blir dumt eller. Anonymkode: 78ba8...2f1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.