AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:25 Skrevet fredag kl 00:25 15 minutes ago, UtakknemligDiva said: Adhd, finnes medisiner og mange tror du er et supermenneske. Man skaper liv. Psykopat. du slipper å ha angst og dårlig samvittighet for andre. Du skaper handlinger folk prater om og det er lettere å få suksess. Så du ville heller vært psykopat ja... Anonymkode: 5db7d...f64 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet fredag kl 08:29 Skrevet fredag kl 08:29 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så du ville heller vært psykopat ja... Anonymkode: 5db7d...f64 da tror jeg man kjeder seg mindre og man skaper noe for andre. ikke alle psykopater blir mordere 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:48 Skrevet fredag kl 08:48 17 minutes ago, UtakknemligDiva said: da tror jeg man kjeder seg mindre og man skaper noe for andre. En psykopat har en sterk tendens til å manipulere eller utnytte andre for å nå egne mål. Om man kjeder seg mindre eller mer avhenger av personen, ikke av én bestemt personlighetstype. Anonymkode: 5db7d...f64 0 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 13:45 Skrevet fredag kl 13:45 UtakknemligDiva skrev (15 timer siden): Indirekte: jeg fikk ikke lese om eller se, snakke om eller tegne interessen min, fordi jeg skulle lære å like noe annet. De sa ikke rett ut at jeg var feil, det var pakket inn i «hun skal bli normal vi vil hennes beste». Det du beskriver her er et rettighetsbrudd, og skal håndteres deretter. Det er et juridisk saksforhold, og har ingenting med diagnose å gjøre. UtakknemligDiva skrev (13 timer siden): Hvordan kan vi unngå å ikke bruke det som unnskyldning når det er alle rundt oss som peker rett på diagnosen så fort vi gjør eller sier noe normen finner upassende? Fordi ingen i utgangspunktet har plikt til å rette seg etter hva "normen" finner upassende. Jeg har allerede forklart det at det er anklageren som har bevisbyrden i slike situasjoner Du er i stand til å argumentere rasjonelt, det har du vist mange ganger - så hvorfor gjør du ikke heller det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.