Gå til innhold

Hvilke symptomer på autisme har du og hvordan påvirkes hverdagen din av de?


Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutes ago, UtakknemligDiva said:

Adhd, finnes medisiner og mange tror du er et supermenneske. Man skaper liv.

Psykopat. du slipper å ha angst og dårlig samvittighet for andre. Du skaper handlinger folk prater om og det er lettere å få suksess. 

Så du ville heller vært psykopat ja...

Anonymkode: 5db7d...f64

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    21

  • psykedeliker

    12

  • UtakknemligDiva

    10

  • Ftss

    1

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så du ville heller vært psykopat ja...

Anonymkode: 5db7d...f64

da tror jeg man kjeder seg mindre og man skaper noe for andre. ikke alle psykopater blir mordere

Skrevet
17 minutes ago, UtakknemligDiva said:

da tror jeg man kjeder seg mindre og man skaper noe for andre. 

En psykopat har en sterk tendens til å manipulere eller utnytte andre for å nå egne mål.

Om man kjeder seg mindre eller mer avhenger av personen, ikke av én bestemt personlighetstype.

Anonymkode: 5db7d...f64

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (15 timer siden):

Indirekte: jeg fikk ikke lese om eller se, snakke om eller tegne interessen min, fordi jeg skulle lære å like noe annet. De sa ikke rett ut at jeg var feil, det var pakket inn i «hun skal bli normal vi vil hennes beste». 

Det du beskriver her er et rettighetsbrudd, og skal håndteres deretter. Det er et juridisk saksforhold, og har ingenting med diagnose å gjøre.

UtakknemligDiva skrev (13 timer siden):

Hvordan kan vi unngå å ikke bruke det som unnskyldning når det er alle rundt oss som peker rett på diagnosen så fort vi gjør eller sier noe normen finner upassende?

Fordi ingen i utgangspunktet har plikt til å rette seg etter hva "normen" finner upassende. Jeg har allerede forklart det at det er  anklageren som har bevisbyrden i slike situasjoner Du er i stand til å argumentere rasjonelt, det har du vist mange ganger - så hvorfor gjør du ikke heller det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...