Gå til innhold

enda en tom dag (dikt)

Anbefalte innlegg

Gjest Set Abomination

Voices getting clearer now can you hear them call. Whispering to lead you into death.

Ignore the fear deep in the eyes. Pain grows stronger than you ever thought it could.

And so the darkness fades. Another empty day in lives so dark and grey. Inside I hear the echoes of an inner war.

Society failed to tolerate me. And I have failed to tolerate society.

There is no beginning without an end.

........................................................

Jaja.. For et dritt kjedelig liv jeg lever. Det er totalt tomt. Og det er garantert min feil, men det er fordi jeg er en dritt kjedelig person. Og fordi jeg ik helt klarer å sette pris på det jeg har. *lengter etter et annet liv*. noen som vil bytte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50189-enda-en-tom-dag-dikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Har lest diktet ditt.

Syns det er uendelig trist at noen ikke finner mening med livet.

Det er ei stund siden du skrev diktet nå. Har ikke sett deg på DOL siden. Håper du har det litt bedre.

Kan du ikke gi oss et livstegn igjen? Sikkert flere enn meg som kunne tenke seg å høre fra deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50189-enda-en-tom-dag-dikt/#findComment-207490
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...