Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Grusomt å lese overskriften din når jeg ikke får lest resten. Jeg har skikkelig problemer med DOL. Enkelte innlegg får jeg lest og enkelte innlegg får jeg error på. Da jeg kom på jobb i dag to det 30 minutter før jeg fikk opp sidene. Fikk bare feilmelding.

Er det fler som har problemer med DOL i dag og i går?

Nå som det nærmer seg tildeling MÅ jeg ha denne siden tilgjengelig til enhver tid. :o)

Så.... hva skjer i Kina nå?

hilsen

utålmodig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50190-spent-kina-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

her er innlegget du ikke fikk fram:

(jeg har også hatt probl. i går og i dag)

Så på en Amerikansk Kina-side i dag at et par fra Nederland hadde fått tildeling 22 april, så nå er det kanskje på tide å begynne å vente for resten av marsgruppa her hjemme også, eller....?

Ellers - lykke til med den siste spennende ventetiden !

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50190-spent-kina-venter/#findComment-196185
Del på andre sider

Hei ban! Jeg tenker mye på dere nå, for det store spørsmålet er jo om dere kommer med i denne kommende tildelingsrunden eller ikke. Jeg håper virkelig det! Da er det ingen tvil om at det blir oss neste gang. Hvis dere ikke får, er det usikkert om vi får gangen etter. Oi, oi, det er ulidelig spennende for tiden.

Ryktene er jo så mange og hvem som får tildeling nå, er helt i det blå egentlig. Logisk sett skulle det ha vært resten av mars og så begynnelsen av april, men man vet jo ikke. Siden de tok 6 uker i slengen sist, kan det jo bli to uker nå. Sånn var det vel i januar, om jeg ikke husker feil. Men USA-ryktene sier at det kanskje bare er ut mars. Så det kommer vel an på hvor stor marsgruppen er.

Om dere får nå, er det nesten garantert at vi får neste gang (andre halvdel av april og deler av mai, kanskje). Hvis ikke, tar de kanskje hele arilgruppen sammen i neste gruppe, og da kommer vi sammen med dere. Men vi får være optimister og håpe at dere får nå og så får vi i neste gruppe.

Uansett, de første tildelingene er visst sendt til USA fra CCAA, og denne siste uken før ferien de har fra 1-7. mai, bruker de sikkert på å ferdiggjøre Europa-tildelingene. Og da kommer sikkert neste tildelingsrunde rundt 9. mai. Håper inderlig det og at dere er med der. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50190-spent-kina-venter/#findComment-196198
Del på andre sider

Hei ban! Jeg tenker mye på dere nå, for det store spørsmålet er jo om dere kommer med i denne kommende tildelingsrunden eller ikke. Jeg håper virkelig det! Da er det ingen tvil om at det blir oss neste gang. Hvis dere ikke får, er det usikkert om vi får gangen etter. Oi, oi, det er ulidelig spennende for tiden.

Ryktene er jo så mange og hvem som får tildeling nå, er helt i det blå egentlig. Logisk sett skulle det ha vært resten av mars og så begynnelsen av april, men man vet jo ikke. Siden de tok 6 uker i slengen sist, kan det jo bli to uker nå. Sånn var det vel i januar, om jeg ikke husker feil. Men USA-ryktene sier at det kanskje bare er ut mars. Så det kommer vel an på hvor stor marsgruppen er.

Om dere får nå, er det nesten garantert at vi får neste gang (andre halvdel av april og deler av mai, kanskje). Hvis ikke, tar de kanskje hele arilgruppen sammen i neste gruppe, og da kommer vi sammen med dere. Men vi får være optimister og håpe at dere får nå og så får vi i neste gruppe.

Uansett, de første tildelingene er visst sendt til USA fra CCAA, og denne siste uken før ferien de har fra 1-7. mai, bruker de sikkert på å ferdiggjøre Europa-tildelingene. Og da kommer sikkert neste tildelingsrunde rundt 9. mai. Håper inderlig det og at dere er med der. :o)

har sendt deg mail:O)

Det er vanskelig å si men vi satser jo på at vi er i neste runde - hvis ikke - vel så er vi vel i runden etterpå da. (Sa hun så kjekt slik at det hørtes ut som om det ikke gjorde meg noe å vente ytterligere 4 uker - men da blir jeg gal!)

Det har vært feil på sidene her, men webmaster gjorde jobben sin og nå kan jeg lese alt!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50190-spent-kina-venter/#findComment-196224
Del på andre sider

her er innlegget du ikke fikk fram:

(jeg har også hatt probl. i går og i dag)

Så på en Amerikansk Kina-side i dag at et par fra Nederland hadde fått tildeling 22 april, så nå er det kanskje på tide å begynne å vente for resten av marsgruppa her hjemme også, eller....?

Ellers - lykke til med den siste spennende ventetiden !

Klem fra

ja, vi satser på at vi er i neste omgang vi også - så får vi ta den støyten det er om vi ikke gjør det.

Men jeg er utålmodig. Det har liksom vært ett år til så lenge, og plutselig kan vi begynne å telle uker , jælp! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50190-spent-kina-venter/#findComment-196228
Del på andre sider

Annonse

har sendt deg mail:O)

Det er vanskelig å si men vi satser jo på at vi er i neste runde - hvis ikke - vel så er vi vel i runden etterpå da. (Sa hun så kjekt slik at det hørtes ut som om det ikke gjorde meg noe å vente ytterligere 4 uker - men da blir jeg gal!)

Det har vært feil på sidene her, men webmaster gjorde jobben sin og nå kan jeg lese alt!

klem fra

Ja, koselig å maile med deg igjen. :)

det med at sidene av og til har internal error, tar jeg ikke så tungt. Jeg bare finner på noe annet å gjøre i en halvtimes tid og når jeg sjekker igjen, pleier det å virke igjen. Det er sikkert bare oppdateringer eller vedlikehold av server el.l. som gjør at det ikke virker og det er forbigående. Og så blir vi så glade når det virker igjen, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50190-spent-kina-venter/#findComment-196270
Del på andre sider

Gjest kinadoptant

Jeg er visst ikke helt oppdatert. Jeg trodde det var februargruppen som fikk tildeling sist (AF). Var det noen i marsgruppen som fikk tildeling også ? I tilfelle ja, hvor langt ut i mars ? Jeg er veldig spent på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50190-spent-kina-venter/#findComment-196558
Del på andre sider

Jeg er visst ikke helt oppdatert. Jeg trodde det var februargruppen som fikk tildeling sist (AF). Var det noen i marsgruppen som fikk tildeling også ? I tilfelle ja, hvor langt ut i mars ? Jeg er veldig spent på svar!

Joda, deler av mars fikk også tildeling. De jeg vet om fikk papirene sendt fra AF 1. mars 01, og deres CCAA-log-in dato var 9. mars.

I USA var det søkere som hadde fått papirene sendt helt frem til 21. mars, som fikk tildeling sist. Informasjonen er jo litt mindre her i Norge, men CCAA setter vel neppe kortere grenser for Norge enn USA, hvis det er norske som har samme registreringsdato som de i f.eks. USA. CCAA virker jo veldig rettferdige. Så det kommer kanskje mer an på foreningenes sendingsdatoer. Jeg vet ikke når de norske sendte avgårde neste pulje. Altså om det var noen med DTC (Dossier To China = papirer sendt til Kina) senere i mars.

Den neste forsendelsen jeg _vet_ om fra AF, er 5. april. Men det kan jo være noen innimellom der, enten hos AF, VB eller IA. Jeg vet ikke. Men hvor grensen går i mindre land som Norge, avhenger nok litt av hvor hyppig søknader blir sendt.

(Alt er bare antakelser og spekulasjoner fra min side, så ta det med en klype salt. :o) Jeg vet ikke mer enn det jeg leser på de amerikanske sidene og her og egne antakelser.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50190-spent-kina-venter/#findComment-196604
Del på andre sider

Gjest kinadoptant

Joda, deler av mars fikk også tildeling. De jeg vet om fikk papirene sendt fra AF 1. mars 01, og deres CCAA-log-in dato var 9. mars.

I USA var det søkere som hadde fått papirene sendt helt frem til 21. mars, som fikk tildeling sist. Informasjonen er jo litt mindre her i Norge, men CCAA setter vel neppe kortere grenser for Norge enn USA, hvis det er norske som har samme registreringsdato som de i f.eks. USA. CCAA virker jo veldig rettferdige. Så det kommer kanskje mer an på foreningenes sendingsdatoer. Jeg vet ikke når de norske sendte avgårde neste pulje. Altså om det var noen med DTC (Dossier To China = papirer sendt til Kina) senere i mars.

Den neste forsendelsen jeg _vet_ om fra AF, er 5. april. Men det kan jo være noen innimellom der, enten hos AF, VB eller IA. Jeg vet ikke. Men hvor grensen går i mindre land som Norge, avhenger nok litt av hvor hyppig søknader blir sendt.

(Alt er bare antakelser og spekulasjoner fra min side, så ta det med en klype salt. :o) Jeg vet ikke mer enn det jeg leser på de amerikanske sidene og her og egne antakelser.)

Tusen takk for svar! Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50190-spent-kina-venter/#findComment-196658
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...