Gå til innhold

Hva skjer det for noe i Kina????


kina-nina

Anbefalte innlegg

HJELP,- JEG KOMMER IKKE INN!!!

Prøver forforgjeves å komme inn på innlegget til "spent Kina venter" under tittelen "Nå skjer det noe igjen i Kina", men får bare opp: Internal Server Error.

(Dette gjelder flere andre innlegg også...)

Det er jo typisk da,- at jeg ikke får lest akkurat det jeg brenner mest for !

Har flere enn meg problemer med å komme inn på innleggene for tiden???

Jeg er absolutt ingen "data-guru"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer heller ikke inn på det innlegget, samt flere andre innlegg som kom i går og i dag. Vet heller ikke hvorfor det er sånn - men frustrerende er det i hvert fall :o)

Sluker jo alt som har med Kina å gjøre! ....jeg også.....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA har man fått beskjed om at tildelinger er underveis og at man regner med å få høre noe på fredag 26.4. Er spent på om Norge får tildelt noe nå en av dagene eller at vi må vente i et par uker. Begge deler er blitt praktisert, ser det ut for. Papirene våre ble sendt 5.4.01, så vi er ganske på tuppa for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA har man fått beskjed om at tildelinger er underveis og at man regner med å få høre noe på fredag 26.4. Er spent på om Norge får tildelt noe nå en av dagene eller at vi må vente i et par uker. Begge deler er blitt praktisert, ser det ut for. Papirene våre ble sendt 5.4.01, så vi er ganske på tuppa for tida.

Nei - he he. Det er ikke jeg - på tuppa - helt iskald og rolig :o)

Skal vi danne klubb eller?

(Det har vi jo nesten gjort!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - he he. Det er ikke jeg - på tuppa - helt iskald og rolig :o)

Skal vi danne klubb eller?

(Det har vi jo nesten gjort!)

...nå som det er like før!!!

Har dere sendt papirene til Kina samtidig, nojo og ban?

Vi har "bare" gjort unna 8 1/2 ventemåneder siden papirene ble sendt, men jammen har det begynt å "krible" litt her også...

Det har jo vært så fryktlig leeeeeeenge til tildleing, men nå er det jo kortere tid igjen enn det vi har ventet hittil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...nå som det er like før!!!

Har dere sendt papirene til Kina samtidig, nojo og ban?

Vi har "bare" gjort unna 8 1/2 ventemåneder siden papirene ble sendt, men jammen har det begynt å "krible" litt her også...

Det har jo vært så fryktlig leeeeeeenge til tildleing, men nå er det jo kortere tid igjen enn det vi har ventet hittil....

Høh, er det noe da? Vi har bare 5 1/2 måneds "fartstid" i Kina, og allerede får jeg sommerfulger i magen hver gang jeg ser ordet "tildeling" og "Kina" i samme setning. ;-)

Hvordan jeg blir etter 8-9 måneder ?! Uffda, stakkars mine omgivelser....!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høh, er det noe da? Vi har bare 5 1/2 måneds "fartstid" i Kina, og allerede får jeg sommerfulger i magen hver gang jeg ser ordet "tildeling" og "Kina" i samme setning. ;-)

Hvordan jeg blir etter 8-9 måneder ?! Uffda, stakkars mine omgivelser....!

MVH

Jeg er vel også en "pest og en plage" for mine omgivelser når det gjelder alt som har med adopsjon å gjøre.

(-men det som hjertet er fult av,- renner munnen over med....)

Heldigvis jobber jeg sammen med mannen min, så han er til enhver tid oppdatert på tildelinger fra Kina etter mine "hyppige besøk" her på DOL...

Jeg får også "gåsehud" av ordkombinasjonen tildeling+Kina...

Fortsatt god ventetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke inn på det innlegget, samt flere andre innlegg som kom i går og i dag. Vet heller ikke hvorfor det er sånn - men frustrerende er det i hvert fall :o)

Sluker jo alt som har med Kina å gjøre! ....jeg også.....

klem

Ja,- det "kribler " vel godt hos deg også nå om dagen?

Snart runder dere jo 1-årsdagen for at papirene ble sendt...

Håper at det kommer noen raske tildelingsrunder nå, så vi snart får en gladmelding nordfra!

(-hyllen med saker & ting til vår lille blir mer velfylt for hver måned, og det betyr jo bare at tildelingen nærmer seg for vårt vedkommende også....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,- det "kribler " vel godt hos deg også nå om dagen?

Snart runder dere jo 1-årsdagen for at papirene ble sendt...

Håper at det kommer noen raske tildelingsrunder nå, så vi snart får en gladmelding nordfra!

(-hyllen med saker & ting til vår lille blir mer velfylt for hver måned, og det betyr jo bare at tildelingen nærmer seg for vårt vedkommende også....)

Hei på deg!

Jotakk, det er godt at tiden ikke står helt stille.

Den omvendte adventskalenderen vår begynner å fylles opp. Denne mnd. ble det to ting (huff og huff *ler*); en tutkopp fra TupperWare og en 'Høydemåler' for barn. Den var bare sååååå fin. Laget i tre og med mulighet til å sette inn 13 ulike bilder av barnet etter hvert som det vokser til. Har også vært på en ny runde med barnevogn-utprøving. Tålmodigheten settes stadig litt mer på prøve.

....Men snart runder vi 12 mnd. venting, så det går definitivt den rette vegen ... for oss ...og for alle andre ventere!

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...nå som det er like før!!!

Har dere sendt papirene til Kina samtidig, nojo og ban?

Vi har "bare" gjort unna 8 1/2 ventemåneder siden papirene ble sendt, men jammen har det begynt å "krible" litt her også...

Det har jo vært så fryktlig leeeeeeenge til tildleing, men nå er det jo kortere tid igjen enn det vi har ventet hittil....

ja, jeg er så heldig at nojo, en familie til og jeg(vi) har samme dato, 5 april.

Jeg var ganske rolig helt frem til forrige tildeling, men nå er jeg ikke rolig lenger.

Forrige uke var verst og jeg får gjort noe på jobb denne uken.

Så, jeg kan trøste dere med at det blir bare verre. (hi hi) Men det gå, og tiden flyr faktisk!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...