Gå til innhold

Hmmmmm..... nickliste


Lisette

Anbefalte innlegg

Det er tydelig at jeg ikke følger helt med. Jeg er inne på DOL 'dann og vann', og det har vist seg at jeg ikke står på nicklisten. Jeg er blitt 'kastet ut'!

Er det hjelp å få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

Det koster deg ikke så mange minutter å registrere deg på niclisten, og skrive presentasjon. Så når du nå har falt ut av lista (lista kan jo ha hatt et lite teknisk problem eller noe...) kan du jo bare skrive en ny presentasjon, så er du på plass igjen ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster deg ikke så mange minutter å registrere deg på niclisten, og skrive presentasjon. Så når du nå har falt ut av lista (lista kan jo ha hatt et lite teknisk problem eller noe...) kan du jo bare skrive en ny presentasjon, så er du på plass igjen ganske snart.

Jeg er ny her og lurer på hva en nickliste er og hva den brukes til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her og lurer på hva en nickliste er og hva den brukes til.

En liste over endel av de nickene som frekventerer forumet her (helt frivillig om man ønsker å registrere seg). Her er linken: http://www.nicklisten.com/ ! Besøk den, så kanskje du finner ut mer og blir med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liste over endel av de nickene som frekventerer forumet her (helt frivillig om man ønsker å registrere seg). Her er linken: http://www.nicklisten.com/ ! Besøk den, så kanskje du finner ut mer og blir med:-)

Tusen takk :-)

Jeg får forsøke på nytt. Vet ikke hva jeg tullet med ved forrige forsøk... ;-)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...