Gå til innhold

Adopsjonsfellesskap, Bærum!


Asksmommy

Anbefalte innlegg

Har kommet i kontakt med Wibecke etter min første "utlysing", men ingen fler....

Er det familier i Bærum (eller omegnet) som har lyst og overskudd til å utvide omgangskretsen og blir med på å dra igang en gruppe som kan samles med unger ca. 1 gang pr. måned. Er uansett veldig klar for å komme i kontakt med andre adopsjonsfamilier for sosialt samvær til glede for både store og små!

Vi vil svært gjerne at barna våre skal ha mulighet for regelmessig omgang med andre adopsjonsfamilier, og håper å komme i kontakt med flere mammaer og pappaer som ønsker det samme......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det hadde vært noe, men om jeg hadde rukket hver mnd. er jeg ikke sikker på.

Akkurat nå jobber jeg litt mer enn fulltid.

Det er ikke lenge før jeg går ut i permisjon med nr. 2. (Venter tildeling fra Kina i løpet av en mnd.!) Da er det mer fritid og da hadde det vært kjempekos.

(Har en gutt fra Vietnam på fem år også!)

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vært noe, men om jeg hadde rukket hver mnd. er jeg ikke sikker på.

Akkurat nå jobber jeg litt mer enn fulltid.

Det er ikke lenge før jeg går ut i permisjon med nr. 2. (Venter tildeling fra Kina i løpet av en mnd.!) Da er det mer fritid og da hadde det vært kjempekos.

(Har en gutt fra Vietnam på fem år også!)

hilsen

Hei, ban!!!

Så kjempespennende at dere er så nær neste lille familiemedlem!!! Vi har våre papirer i Colombia (ICBF = gjennom det offentlige), men regner ikke med noen tildeling før på høsten. Jeg er svært fleksibel med hensyn til når og hvor ofte vi kan komme sammen, men ønsker veldig å kunne omgås i levende live andre adopsjonsfamilier.

Vi har gutt på 41/2 fra USA og hjemmelaget jente på 2. Håper flere melder seg!!! Synes det hadde vært supert om vi fikk til en gang før sommerferien!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ban!!!

Så kjempespennende at dere er så nær neste lille familiemedlem!!! Vi har våre papirer i Colombia (ICBF = gjennom det offentlige), men regner ikke med noen tildeling før på høsten. Jeg er svært fleksibel med hensyn til når og hvor ofte vi kan komme sammen, men ønsker veldig å kunne omgås i levende live andre adopsjonsfamilier.

Vi har gutt på 41/2 fra USA og hjemmelaget jente på 2. Håper flere melder seg!!! Synes det hadde vært supert om vi fikk til en gang før sommerferien!?

Hei

Det høres ut som et tiltak jeg har savnet lenge. MEN, vi bor i Asker, er det fortsatt mulighet for å være med ? Vi har to barn på henholdsvis 10 mnd og 4 år fra Colombia. Hvis det er aktualt, hvordan får jeg kontakt ?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det høres ut som et tiltak jeg har savnet lenge. MEN, vi bor i Asker, er det fortsatt mulighet for å være med ? Vi har to barn på henholdsvis 10 mnd og 4 år fra Colombia. Hvis det er aktualt, hvordan får jeg kontakt ?

Med vennlig hilsen

Det hørtes ut som et positivt initiativ!

Vi kom hjem fra Kina 10.04 i år med en fantastisk flott skøyerjenta.

Vi bor på Stabekk, og vil gjerne ha kontakt med flere i samme situasjon.

Masse hilsner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann !

Lenge siden jeg har vært her inne nå. Grunnen er ei lita snuppe på 16 mnd. som kom med oss fra Kina 19. januar i år. Selv om vi er ganske sosiale fra før, så høres det spennende ut med et Bærumstreff. Stabekk er ikke langt unna der vi bor - hei til deg som kom derfra !)

Spent på å høre mere om saken.

Kveldshilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig hyggelig ut. Vi venter på tildeling fra Korea i slutten av 2002 (håper vi!), men vi har to barn fra før - en jente på 6 år og en gutt på 3 år. Vi bor på Slependen i Sandvika.

Det er bare å maile oss - så stiller vi gjerne opp.

Vår mailadresse er [email protected]

Ha en god helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som et positivt initiativ!

Vi kom hjem fra Kina 10.04 i år med en fantastisk flott skøyerjenta.

Vi bor på Stabekk, og vil gjerne ha kontakt med flere i samme situasjon.

Masse hilsner

Vi venter på tildeling i løpet av vår/sommer. Har ett egetfødt barn på to og ett halvt, og bor i Sandvika.

Vi har en veldig fin "Vente barn-gruppe" + barselgruppe og mange venner, så 1 gang i måneden blir kanskje mye. Men man kan jo bli med de gangene man har anledning!

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi har to barn fra Etiopia - 6 år og 3 1/2.

Venter tildeling av nummer 3 når som helst (har ventet 10 måneder snart, og antatt ventetid er 10 mnd...)

Vi skal flytte til Sundvollen (25 min fra Bærum) til sommeren - og er kjempeinteressert i å være med på "afrotreff".

Hvordan kommer vi i kontakt? Kanskje du bare skal finne tid og sted - så kan de som vil møte opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk med alle som har svart!!!! Jeg blir helt ivrig her jeg sitter, og må summe meg litt før jeg har ideer om når og hvor slik første gang. her er i alle fall e-post adressen min, så kan vi sammles i innboksen min aller først :)

[email protected]

Send meg den info som du synes er relevant, og gjerne forslag til første treff-sted og tid!

Jeg jobber mandag til torsdag, og vet at det er flere som også er godt og vel igang med jobbing igjen etter deilige permisjonsdager. Vi bør med andre ord peile oss inn på en helgedag.....

bipo: Selvfølgelig er du hjertelig velkommen!!!!! Bærumsangivelsen var mer for å plassere ting geografisk, det er jo bare herligere jo flere som vi være med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...