Gå til innhold

Anbefalte innlegg

og hvor er den tiden blitt av?

To måneder etter tildeling kom vi hjem med vår prinsesse født i Kina! Ventetiden før tildeling var overspennende! Ventetiden på hotellet før vi fikk møte vår datter var 'hyperspennende', og selve øyeblikket 'hud mot hud' (hyl og skrik, et vettskremt barn) - får jeg gåsehud av å tenke på. Aldri før hadde jeg kjent så mange følelser på en og samme gang!

Nå ett år etter, og vi har hatt ett alle tiders år, kommer hun krypende opp på fanget mitt slik at vi kan 'lese' bok sammen. Vi nusser og koser, synger og leker, - SÅ mye som hun har lært på den tross alt korte tiden. Hun er 2 år, min datter, - og hun har 'vil ikke-takter' som de fleste andre på hennes alder. Hun utforsker verden, og da må det være lov å sette ned foten iblant :-)

Jeg kjenner meg så heldig, tenk at jeg fikk lov til å bli hennes mamma.

Hilsen en 'hønemor?'

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50243-ett-%C3%A5r-siden-tildeling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...