Lisette Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 og hvor er den tiden blitt av? To måneder etter tildeling kom vi hjem med vår prinsesse født i Kina! Ventetiden før tildeling var overspennende! Ventetiden på hotellet før vi fikk møte vår datter var 'hyperspennende', og selve øyeblikket 'hud mot hud' (hyl og skrik, et vettskremt barn) - får jeg gåsehud av å tenke på. Aldri før hadde jeg kjent så mange følelser på en og samme gang! Nå ett år etter, og vi har hatt ett alle tiders år, kommer hun krypende opp på fanget mitt slik at vi kan 'lese' bok sammen. Vi nusser og koser, synger og leker, - SÅ mye som hun har lært på den tross alt korte tiden. Hun er 2 år, min datter, - og hun har 'vil ikke-takter' som de fleste andre på hennes alder. Hun utforsker verden, og da må det være lov å sette ned foten iblant :-) Jeg kjenner meg så heldig, tenk at jeg fikk lov til å bli hennes mamma. Hilsen en 'hønemor?' 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50243-ett-%C3%A5r-siden-tildeling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.