Gå til innhold

Cran, Fana, Los Pisingos


Gjest GJ

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om hvor mange som står på venteliste på disse barnehjemmene og om hvor mange tildelinger det har vært i år?

Vi står i kø for å få sendt papirer til Cran eller Fana, men dette ser ut til å ta svært lang tid. Har sett at det går litt raskere med tildelinger fra Los Pisingos. Vi lurer og på om AF tar kontakt med oss hvis det blir en mulighet for å sende til Los Pisingos i stedet? Eller må vi selv spørre om dette?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det har nok ikke vært så mange barn fra Cran (4) og Fana (3?) hittil i år. Så det kan nok ta lang tid der...Men har inntrykk av at det går raskere på Los Pisingos. I forrige kvartalsrapport sto det iallefall at de nå tar inn noen nye søkere på Los Pisingos og også Chiqitines. Jeg tror du må ta kontakt med AF og høre om dere kan sende papirene til f.eks. Los Pisingos istedet. Jeg vet iallefall om noen som fikk skifte fordi de ringte og spurte. De fikk ikke beskjed om dette automatisk.

Lykke til iallefall!

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det har nok ikke vært så mange barn fra Cran (4) og Fana (3?) hittil i år. Så det kan nok ta lang tid der...Men har inntrykk av at det går raskere på Los Pisingos. I forrige kvartalsrapport sto det iallefall at de nå tar inn noen nye søkere på Los Pisingos og også Chiqitines. Jeg tror du må ta kontakt med AF og høre om dere kan sende papirene til f.eks. Los Pisingos istedet. Jeg vet iallefall om noen som fikk skifte fordi de ringte og spurte. De fikk ikke beskjed om dette automatisk.

Lykke til iallefall!

vennlig hilsen

Bare glemte å si at jeg tror det er ca. 20 søkere som er tatt inn på Cran og ca. 10 på Fana. Og så kommer de på ventelisten i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at FANA har inntaksstopp for nye søkere.

Hvor mange familer som står og venter på at de skal åpne igjen, vet jeg ikke.

Nå vet jeg at det ikke går så fort på FANA, de som har hatt papirene sine lengst i Colombia er fra juni 2000.

Ryktene sier at det har kommet 4 tildelinger til Norge fra FANA. Det var 2 stk. i januar (de var nedover i forbindelse med 30 års jubileet ) og det ryktes at det kom 2 tildelinger samtidig nå i mars. Hvis du ringer AF får du det den siste oppdateringen.

Vi har selv adoptert en gutt fra FANA (hentet han i sept./okt. 2000) og vi har igjen tenkt oss tilbake til det barnehjemmet uansett hvor lenge vi må vente før vi kommer oss inn i køsystemet. Vi ble veldig godt kjent med daglig leder av barnehjemmet og jeg synes det er greit å hente fra samme barnehjem som vårt første barn er fra.

Lykke til videre med prosessen

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...