Gå til innhold

USA-tildeling!!!


Gjest Melis

Anbefalte innlegg

Nå er det en melding på april-versjonen av APC-listen - den første tildelingen er kommet! De har DTC-dato 30. mars. Jippi!

Da begynner neste runde! Og vi kan følge med i spenning over hvor mye denne runden dekker. Oi, nå må jeg bli sittende på jobben, jeg kan ikke gå hjem nå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå... Nå kommer det inn flere også! :-)

Så vidt jeg kan se, så har det så langt kommet 3 (på APC listen) 2 er for mars 2001 søknader og en for april.

Jippy....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wauuh!

spenningen stiger. kansje bare 2 mnd igjen for oss...eller kansje 3

I dag kjøpte jeg en søt kjole, håper den passer, ellers så blir det til gavelageret.

Denne uka har vi blitt enige om at jeg tar en 12-16 uker full perm og 50% tidskonto for resten. mannen min jobber skift

Å jeg gleder meg sånn.

Men det er alså underlig å snakke med perifer kollega som har 4 uker igen til fødsel og struttende mage, og så syns det bare ikke på meg, men jeg er minst like full av forventninger og håp og bekymringer....

Kansje jeg skal ha et skilt i panna? :-)

Hvordan er det med dere?

Er du klar til å "nedkomme" Melis?

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå... Nå kommer det inn flere også! :-)

Så vidt jeg kan se, så har det så langt kommet 3 (på APC listen) 2 er for mars 2001 søknader og en for april.

Jippy....!

tenk litt på en stakkar som sendte papirer nedover 5.april da (Reg. i CCAA 11.april)

Tenk på at jeg prøver å jobbe og prøver og tenke på noe annet.

(Det går ikke det altså! :o))

Men jeg har allikevel en underlig ro i forhold til forrige uke. Da tror jeg at jeg hadde en lett svangerskapsforgiftning. Jeg sov ikke om natten og jeg fikk ikke gjort noe på jobben. Godt jeg har en jobb som tvinger meg til konsentrasjon....

Kanne, du trenger ikke skilt i panna. Det står skrevet over hele meg i hvertfall. Jeg vagger nesten når jeg går.

sukk...

Ha en strålende dag alle sammen, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten DOL.

(Husker ikke hva jeg gjorde når vi ventet nr. 1 for fem år siden.)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wauuh!

spenningen stiger. kansje bare 2 mnd igjen for oss...eller kansje 3

I dag kjøpte jeg en søt kjole, håper den passer, ellers så blir det til gavelageret.

Denne uka har vi blitt enige om at jeg tar en 12-16 uker full perm og 50% tidskonto for resten. mannen min jobber skift

Å jeg gleder meg sånn.

Men det er alså underlig å snakke med perifer kollega som har 4 uker igen til fødsel og struttende mage, og så syns det bare ikke på meg, men jeg er minst like full av forventninger og håp og bekymringer....

Kansje jeg skal ha et skilt i panna? :-)

Hvordan er det med dere?

Er du klar til å "nedkomme" Melis?

klem fra

Hei på deg, kanne!

Ja, nå er det så spennende! Det første jeg tenkte på i morges var USA-tildelingene. Jeg gikk hjem i går kveld, det har vært nok overtid i det siste. Så jeg fikk ikke sett mer enn den ene. Jeg har ikke sjekket i dag ennå. Men snart!

Jaffal. Det _er_ veldig rart at vi er så over"gravide" og så er det ingen som vet det. Jeg sier av og til at jeg er så og så mange uker på vei (denne uken 96 uker på vei) og da skjønner folk litt hvor lenge vi egentlig venter. Men ellers føler jeg meg ganske rolig, utrolig nok. Men jeg tenker på det hele tiden, så det er ikke det.

Jeg hadde trodd at det skulle bli like ulidelig som det var å vente på SUAK-godkjenningen. Sånn er det ikke nå. Jeg har mye mer tålmodighet, på en måte. Hvis det blir tildeling i første halvdel av juni som vi håper og tror, er det veldig overkommelig. Bare 6-7 uker igjen...det er jo ingenting. Det som er fint er at ventetiden hele tiden blir lettere fordi vi kan følge med på tildelingene i USA og Europa og de norske. De kommer med jevne mellomrom og det letter ventetiden så utrolig, synes jeg. Og nå er det igjen tildelinger å lese om. Når USA har fått sine, er det de norske som jeg kan vente på. Og da vet jeg at det bare er 2-3 uker til USA får igjen og så forhåpentligvis oss. Jeg hadde innstilt meg på forhånd om at jeg ikke skal gå helt i frø før 1. juni, så det er kanskje derfor jeg er så avbalansert. :)

Det er litt gøy også. I alle fall begynner det å bli gøy å vente nå når vi forhåpentligvis blir de neste ut. Hvis vi ikek får i gruppen etter den som får nå, DA faller vedren sammen! Så jeg prøver å være litt forberedt på det også. men klarer jeg det? Nei. Jaja. :)

Dere da? Var det i juni deres papirer ble sendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk tildeling for 10 dager siden, og unner dere alle den fantastiske følelsen!!! Følger spent med på DOL for å se når neste gruppe kommer, kanskje neste uke?

Pust dypt, tenk positivt og prøv å slappe av! Det kan bli nokså intenst på slutten.

Lykke til ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, kanne!

Ja, nå er det så spennende! Det første jeg tenkte på i morges var USA-tildelingene. Jeg gikk hjem i går kveld, det har vært nok overtid i det siste. Så jeg fikk ikke sett mer enn den ene. Jeg har ikke sjekket i dag ennå. Men snart!

Jaffal. Det _er_ veldig rart at vi er så over"gravide" og så er det ingen som vet det. Jeg sier av og til at jeg er så og så mange uker på vei (denne uken 96 uker på vei) og da skjønner folk litt hvor lenge vi egentlig venter. Men ellers føler jeg meg ganske rolig, utrolig nok. Men jeg tenker på det hele tiden, så det er ikke det.

Jeg hadde trodd at det skulle bli like ulidelig som det var å vente på SUAK-godkjenningen. Sånn er det ikke nå. Jeg har mye mer tålmodighet, på en måte. Hvis det blir tildeling i første halvdel av juni som vi håper og tror, er det veldig overkommelig. Bare 6-7 uker igjen...det er jo ingenting. Det som er fint er at ventetiden hele tiden blir lettere fordi vi kan følge med på tildelingene i USA og Europa og de norske. De kommer med jevne mellomrom og det letter ventetiden så utrolig, synes jeg. Og nå er det igjen tildelinger å lese om. Når USA har fått sine, er det de norske som jeg kan vente på. Og da vet jeg at det bare er 2-3 uker til USA får igjen og så forhåpentligvis oss. Jeg hadde innstilt meg på forhånd om at jeg ikke skal gå helt i frø før 1. juni, så det er kanskje derfor jeg er så avbalansert. :)

Det er litt gøy også. I alle fall begynner det å bli gøy å vente nå når vi forhåpentligvis blir de neste ut. Hvis vi ikek får i gruppen etter den som får nå, DA faller vedren sammen! Så jeg prøver å være litt forberedt på det også. men klarer jeg det? Nei. Jaja. :)

Dere da? Var det i juni deres papirer ble sendt?

Heisann :-)). Nå begynner det jo å nærme seg LITT for oss også !!! Jeg synes i grunnen det har gått radig siden vi sendte papirene. Håper dere har det fint, og at tiden fremover går FORT !!!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, kanne!

Ja, nå er det så spennende! Det første jeg tenkte på i morges var USA-tildelingene. Jeg gikk hjem i går kveld, det har vært nok overtid i det siste. Så jeg fikk ikke sett mer enn den ene. Jeg har ikke sjekket i dag ennå. Men snart!

Jaffal. Det _er_ veldig rart at vi er så over"gravide" og så er det ingen som vet det. Jeg sier av og til at jeg er så og så mange uker på vei (denne uken 96 uker på vei) og da skjønner folk litt hvor lenge vi egentlig venter. Men ellers føler jeg meg ganske rolig, utrolig nok. Men jeg tenker på det hele tiden, så det er ikke det.

Jeg hadde trodd at det skulle bli like ulidelig som det var å vente på SUAK-godkjenningen. Sånn er det ikke nå. Jeg har mye mer tålmodighet, på en måte. Hvis det blir tildeling i første halvdel av juni som vi håper og tror, er det veldig overkommelig. Bare 6-7 uker igjen...det er jo ingenting. Det som er fint er at ventetiden hele tiden blir lettere fordi vi kan følge med på tildelingene i USA og Europa og de norske. De kommer med jevne mellomrom og det letter ventetiden så utrolig, synes jeg. Og nå er det igjen tildelinger å lese om. Når USA har fått sine, er det de norske som jeg kan vente på. Og da vet jeg at det bare er 2-3 uker til USA får igjen og så forhåpentligvis oss. Jeg hadde innstilt meg på forhånd om at jeg ikke skal gå helt i frø før 1. juni, så det er kanskje derfor jeg er så avbalansert. :)

Det er litt gøy også. I alle fall begynner det å bli gøy å vente nå når vi forhåpentligvis blir de neste ut. Hvis vi ikek får i gruppen etter den som får nå, DA faller vedren sammen! Så jeg prøver å være litt forberedt på det også. men klarer jeg det? Nei. Jaja. :)

Dere da? Var det i juni deres papirer ble sendt?

Hei Melis!

Rimelig travelt på jobb i dag så det er "bare " tredje gangen jeg er innom i dag.

Ja den er lang denne ventetiden. men nå nærmer det seg slutten da. noen få uker for dere og noen få sommer uker til for oss. såå...... vår søknad gikk til kina med kjempegruppen som reiste med af 6/6

som deg suger jeg til meg alt om kina - er halvveis gjennom lonely planets kina utg, og har tilogmed kjøpt en kinesk - dansk lommepalør - hva jeg skal bruke den til vet jeg ikke helt. regner ikke med å fikse uttalen

fortsatt god ventetid

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-)). Nå begynner det jo å nærme seg LITT for oss også !!! Jeg synes i grunnen det har gått radig siden vi sendte papirene. Håper dere har det fint, og at tiden fremover går FORT !!!!!

Klem fra

Hei!

ja jeg henger med selv om jeg ikke skriver så ofte.

Håper vi skal reise sammen da. Det hadde vært hyggelig å bli litt kjent på forhånd. Har dere lyst til å besøke Vestfold en søndagsettermiddag feks i mai/juni?

du kan bruke [email protected] - tror den virker

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk litt på en stakkar som sendte papirer nedover 5.april da (Reg. i CCAA 11.april)

Tenk på at jeg prøver å jobbe og prøver og tenke på noe annet.

(Det går ikke det altså! :o))

Men jeg har allikevel en underlig ro i forhold til forrige uke. Da tror jeg at jeg hadde en lett svangerskapsforgiftning. Jeg sov ikke om natten og jeg fikk ikke gjort noe på jobben. Godt jeg har en jobb som tvinger meg til konsentrasjon....

Kanne, du trenger ikke skilt i panna. Det står skrevet over hele meg i hvertfall. Jeg vagger nesten når jeg går.

sukk...

Ha en strålende dag alle sammen, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten DOL.

(Husker ikke hva jeg gjorde når vi ventet nr. 1 for fem år siden.)

klem fra

Som jeg føler med deg akkurat nå....det er neimen ikke lett å være konsenteret.

Jeg tror jeg kommer til å "gå i spinn" når det blir vår tur!

Takk og pris for at vi har DOL og kan følge sånn nogenlunde med på hvor vi er i køen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fabelaktig ut, da har kanskje tildelingstiden i Kina begynt å bli kortere enn den har vært i det siste.

Hold ut, og prøv å hold humøret oppe :-)

Hilsen en som snart reiser til Kina for å hente det lille gullet som venter på oss der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...