stjernestøv Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Skal til psykiater klokken elleve men jeg klarer meg fint nå, hver morgen ber jeg kristus energien fylle meg og auraen min og jeg visualiserer en boble med speil vendt ut, så negative energier som kommer mot meg kommer ikke gjennom speilet og blir nøytralisert i kristus lyset. Jeg går barbeint i gresset og snakker med furutreet, ber det ta bort alle negative energier og fylle meg med sine positive energier så dagen min blir god. Har gjort dette en stund og det hjelper, skal jeg si det til psykiateren? Går fremdeles på 1 mg risperidon, jeg tenker mitt om ting men det er ikke psykotisk, det er mye kvantefysikk, Jung og teosofi. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden stjernestøv skrev (8 minutter siden): Skal til psykiater klokken elleve men jeg klarer meg fint nå, hver morgen ber jeg kristus energien fylle meg og auraen min og jeg visualiserer en boble med speil vendt ut, så negative energier som kommer mot meg kommer ikke gjennom speilet og blir nøytralisert i kristus lyset. Jeg går barbeint i gresset og snakker med furutreet, ber det ta bort alle negative energier og fylle meg med sine positive energier så dagen min blir god. Har gjort dette en stund og det hjelper, skal jeg si det til psykiateren? Går fremdeles på 1 mg risperidon, jeg tenker mitt om ting men det er ikke psykotisk, det er mye kvantefysikk, Jung og teosofi. Det er vel ingen som tør å si noe her. Fordi jbåde ha og nei kan være feil svar. Du må bestemme selv. Men fordi du nevner Kristus, så blir det sikkert regna som innafor. Er jo en tradisjonell religion. Hadde det derimot vært "celestius" hadde ved vært større problem. Hvis en gruppe er enige og sammen om det, vinner det over logikk i psykiatrien? Er du alene on å tro noe... da er det i ditt hode og må medisineres bort. Eller? Anonymkode: fde83...226 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er vel ingen som tør å si noe her. Fordi jbåde ha og nei kan være feil svar. Du må bestemme selv. Men fordi du nevner Kristus, så blir det sikkert regna som innafor. Er jo en tradisjonell religion. Hadde det derimot vært "celestius" hadde ved vært større problem. Hvis en gruppe er enige og sammen om det, vinner det over logikk i psykiatrien? Er du alene on å tro noe... da er det i ditt hode og må medisineres bort. Eller? Anonymkode: fde83...226 Ok. Kristus energien er for alle og ikke bare de kristne og jeg er ikke kristen men tror på Jesus og mye av det han sa stemmer med det jeg tror på. Tror han var/er en mester som var her for å lære oss ting. Ja jeg er ikke alene om det jeg tror på Og det er ikke bare i mitt hode, det er i manges hoder det. Jeg tar inn det som passer for meg. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden (endret) stjernestøv skrev (38 minutter siden): Skal til psykiater klokken elleve men jeg klarer meg fint nå, hver morgen ber jeg kristus energien fylle meg og auraen min og jeg visualiserer en boble med speil vendt ut, så negative energier som kommer mot meg kommer ikke gjennom speilet og blir nøytralisert i kristus lyset. Jeg går barbeint i gresset og snakker med furutreet, ber det ta bort alle negative energier og fylle meg med sine positive energier så dagen min blir god. Har gjort dette en stund og det hjelper, skal jeg si det til psykiateren? Går fremdeles på 1 mg risperidon, jeg tenker mitt om ting men det er ikke psykotisk, det er mye kvantefysikk, Jung og teosofi. Si det til han du. Si at du synes det hjelper også. Tillegg: Og det sier jeg fordi jeg mener man alltid skal være ærlig, spesielt i kontakt med helsevesenet. Uten ærlighet kan man ikke få korrekt hjelp - om man trenger det. Og på et eller annet vis trenger du jo kontakt med helsevesenet (du har jo annen kontakt med de f.eks.) Det kan godt hende han mener du klarer deg helt fint. Endret 10 minutter siden av Ikkeanonymnok Utdyping 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10 minutter siden Forfatter Skrevet 10 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (5 minutter siden): Si det til han du. Si at du synes det hjelper også. Ok skal si det og at det hjelper, endelig har jeg funnet min metode. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok skal si det og at det hjelper, endelig har jeg funnet min metode. Jeg utdypet svaret mitt litt sikkert samtidig som du svarte. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 minutter siden Forfatter Skrevet 5 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (8 minutter siden): Si det til han du. Si at du synes det hjelper også. Tillegg: Og det sier jeg fordi jeg mener man alltid skal være ærlig, spesielt i kontakt med helsevesenet. Uten ærlighet kan man ikke få korrekt hjelp - om man trenger det. Og på et eller annet vis trenger du jo kontakt med helsevesenet (du har jo annen kontakt med de f.eks.) Det kan godt hende han mener du klarer deg helt fint. Ok. Ja jeg er alltid ærlig, har alltid vært det med dem. Ja tror nok han mener jeg klarer meg helt fint nå og det mener jeg jo selv og, sier ifra om det blir for mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.