Gå til innhold

Er nå blitt to barnsmor..................


chuchu

Anbefalte innlegg

HALLO.

Er nå hjemme igjen fra sykehuset ,der mitt andre barn så dagens lys. Dette skulle ikke kunne skje, men det skjedde.

Gjett om vi er glade for det. Da økonomien satte en stopper for å adoptere flere barn, grep naturen til, å ga lillingen et søsken.

Svangerskapet har vært tungt har vært syk og veldig plaget av halsbrann. Det verste var at kroppen var over fylt med vann, har ikke kunnet ha sokker på bena på over to måneder.

Har ligget inne på sykehuset til avlastning flere ganger, da jeg ikke kunne klare meg selv, dette er uvant for meg som ikke liker å miste kontrollen.

Men alt dette er glemt nå !!!!!!!!!!!!!

Den 09.04.02. kl 11.07. fire uker før termin kom det ei lita jente med keisersnitt. Måtte ta ut barnet da pga min helse og svangerskapsforgiftning.

Jenta veide2630 og var 45 cm lang

Så her er det nok å finne på om dagen mitt etiopiske gull på 2år er ikke sjalu ennå, men bryr seg heller ikke så mye om søstra.

Det var en liten rapport fra meg til de som husker meg. Får ikke så mye tid til å sitte ved pc om dagen, men det hjelper vel etterhvert så jeg kommer sterkere tilbake......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære chuchu :o)))

Gratulerer sååå masse med den lille jenta !!! Så koselig å høre at alt går fint med dere. Tenker storebror får masse glede av lillesøster om noen år. Fint å høre at han ikke er sjalu heller !

Kos deg masse med dine to vakre :o))).

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amalie og mamma

Hei!

Det er ikke sikkert du vet hvem jeg er...og jeg er ikke helt sikker på hvem du er heller..

Men jeg har lyst til å gratulere deg med jenta di!

All hell og lykke ønskes dere i framtida!

Klem fra Amalie (keiserinne på 2 år ) og mamma'n hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, GRATULERE med tullemor.

Nå har du fått både i pose og sekk heter det vel og det er deg vel undt, synd at svangerskapet ble så vanskelig, men så ble det jo resultat da,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, GRATULERE med tullemor.

Nå har du fått både i pose og sekk heter det vel og det er deg vel undt, synd at svangerskapet ble så vanskelig, men så ble det jo resultat da,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Chuchu.

GRATULERE MED JENTA!

Kan tro jeg nøt bildene av dine to små i går.

Så vakre de er begge to.

Håper du kommer deg fort på bena igjen etter en lang og tøff periode!

Varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...