Gå til innhold

Ny Kina venter.........


Gjest Micro

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min skal adoptere fra Kina. Søknaden vår ble sendt til Kina 20. april 01.

Jeg er ny på denne siden her, men har fulgt godt med på alle innlegg om Kina.

Jeg er utrolig spent på det som skal skje, og enkelte dager på jobben er som lange år når jeg er gira som verst.

Er det mulig at vi kan få tildeling allerede i mai?!

I et brev fra Verdens Barn som vi fikk i begynnelsen av april stod at tildeling ville være om et par måneders tid...........

Vi er i hvert fall veldig spente ! Er det flere som fikk sendt søknaden til Kina i slutten av april ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Velkommen til Forum! :-)

Vi er også Kinaventere, men noen måneder bak dere. Våre papirer gikk i november 2001, og vi bruker VB.

Heldige dere som snart får tildeling! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Micro,

og velkommen som aktiv bruker av forumet *hilser pent*.

Vi bruker også VB, men søknaden ble sendt tidlig i mai - Det kan jo likevel hende at vi kommer med på samme tildelingsrunde.

Kjenner godt at det begynner å bli spennende nå. Kanskje bare én tildelingsrunde til før det blir vår tur.

Trolig er jeg innom DOL rundt 10 ganger i løpet av hver arbeidsdag, bare for å få med meg om det har skjedd noe nytt.

Ååååååå, som vi gleder oss!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Velkommen til Forum! :-)

Vi er også Kinaventere, men noen måneder bak dere. Våre papirer gikk i november 2001, og vi bruker VB.

Heldige dere som snart får tildeling! :-)

Velkommen hit til forum :o)).

Vi er også Kina-ventere, men vi bruker AF. Papirene våre gikk nedover i midten av juni, så vi har enda noen måneder å vente :-)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit!

Vi har også 20. april-dato (papirer sendt til Kina), men vi bruker AF. Jeg trodde nesten vi var helt alene om å ha denne datoen. Men siden dere har VB og vi AF, så kommer vi nok ikke i samme reisegruppe. Men vi får nok tildeling samtidig! :-)

Det lover jo bra for at vi er neste gruppe ut når de som får tildeling nå, får sine. Jeg spekulerer masse om mulighetene for det, og alt kommer jo an på hvor de setter grensen på denne kommende tildelingsrunden. Hvis det bare er mars-gruppen som får nå, håper jeg at de tar hele april i samme rennet i neste gruppe.

Vi håper i alle fall på tildelingi begynnelsen av juni, i første halvdel en gang. Skjer det før, er jo det bare fantastisk. Men de har en ukes ferie 1-7. mai, så derfor forskyver det seg jo en uke. Men det er greit. :) Og det er bare 20 dager (under 3 uker) siden USA fikk tileling sist, så det ser ut til å gå fort unna i CCAA for tiden. (_Hvis_ de ikke ar begynt å bruke 3 uker på 2 uker med søknader da...)

Hvis du vil ha kontakt, er mailadressen min [email protected].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit!

Vi har også 20. april-dato (papirer sendt til Kina), men vi bruker AF. Jeg trodde nesten vi var helt alene om å ha denne datoen. Men siden dere har VB og vi AF, så kommer vi nok ikke i samme reisegruppe. Men vi får nok tildeling samtidig! :-)

Det lover jo bra for at vi er neste gruppe ut når de som får tildeling nå, får sine. Jeg spekulerer masse om mulighetene for det, og alt kommer jo an på hvor de setter grensen på denne kommende tildelingsrunden. Hvis det bare er mars-gruppen som får nå, håper jeg at de tar hele april i samme rennet i neste gruppe.

Vi håper i alle fall på tildelingi begynnelsen av juni, i første halvdel en gang. Skjer det før, er jo det bare fantastisk. Men de har en ukes ferie 1-7. mai, så derfor forskyver det seg jo en uke. Men det er greit. :) Og det er bare 20 dager (under 3 uker) siden USA fikk tileling sist, så det ser ut til å gå fort unna i CCAA for tiden. (_Hvis_ de ikke ar begynt å bruke 3 uker på 2 uker med søknader da...)

Hvis du vil ha kontakt, er mailadressen min [email protected].

Døøøh!!

Her har jeg gått og smilt i hele dag og håper på *den* vanvittige oppspeedingen i tildelingene, og så kommer du med: "_Hvis_ de ikke ar begynt å bruke 3 uker på 2 uker med søknader da...) "

Hmmm.... Skal jeg nå begynne å bekymre meg for det da... :-( Grrmmmp!

Nå har det forøvrig kommet ganske mange tildelinger, og så langt er det bare et par tre for april, og veldig mange for mars. Men det går nå jaffall framover!

God helg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen hit!

Vi har også 20. april-dato (papirer sendt til Kina), men vi bruker AF. Jeg trodde nesten vi var helt alene om å ha denne datoen. Men siden dere har VB og vi AF, så kommer vi nok ikke i samme reisegruppe. Men vi får nok tildeling samtidig! :-)

Det lover jo bra for at vi er neste gruppe ut når de som får tildeling nå, får sine. Jeg spekulerer masse om mulighetene for det, og alt kommer jo an på hvor de setter grensen på denne kommende tildelingsrunden. Hvis det bare er mars-gruppen som får nå, håper jeg at de tar hele april i samme rennet i neste gruppe.

Vi håper i alle fall på tildelingi begynnelsen av juni, i første halvdel en gang. Skjer det før, er jo det bare fantastisk. Men de har en ukes ferie 1-7. mai, så derfor forskyver det seg jo en uke. Men det er greit. :) Og det er bare 20 dager (under 3 uker) siden USA fikk tileling sist, så det ser ut til å gå fort unna i CCAA for tiden. (_Hvis_ de ikke ar begynt å bruke 3 uker på 2 uker med søknader da...)

Hvis du vil ha kontakt, er mailadressen min [email protected].

Døøøh!!

Her har jeg gått og smilt i hele dag og håper på *den* vanvittige oppspeedingen i tildelingene, og så kommer du med: "_Hvis_ de ikke ar begynt å bruke 3 uker på 2 uker med søknader da...) "

Hmmm.... Skal jeg nå begynne å bekymre meg for det da... :-( Grrmmmp!

Nå har det forøvrig kommet ganske mange tildelinger, og så langt er det bare et par tre for april, og veldig mange for mars. Men det går nå jaffall framover!

God helg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døøøh!!

Her har jeg gått og smilt i hele dag og håper på *den* vanvittige oppspeedingen i tildelingene, og så kommer du med: "_Hvis_ de ikke ar begynt å bruke 3 uker på 2 uker med søknader da...) "

Hmmm.... Skal jeg nå begynne å bekymre meg for det da... :-( Grrmmmp!

Nå har det forøvrig kommet ganske mange tildelinger, og så langt er det bare et par tre for april, og veldig mange for mars. Men det går nå jaffall framover!

God helg fra

Ja, ikke snakk... jeg har tenkt på alle muligheter og jeg er ikke helt glad og blid i dag som jeg burde være på en dag der USA-tildelingene kommer rennende inn.

Det er 22 tildelinger til nå, og bare 2 av dem har DTC i april. Og det er attpåtil veldig tidlig i april (2. og 3. april). Ellers er de jent fordelt i mars med hovedvekt på andre halvdel. Men det er litt urovekkende at det bare er 2 fro april. Da er kanskje de ryktene som sa at den neste gruppen med tildelinger bare var ut mars, riktig... *Sukk*

Det er ikke noe fast mønster i tildelingene for tiden. Denne gruppen spenner over hele mars (eller kanskje de to siste ukene, med noen få før og etter). Den forrige hadde hele februar og deler av mars med. Gruppen før det hadde andre halvdel av januar, om eg ikke husker feil.

Så det jeg håper nå, er at de tar en måned av gangen. At nå er det stort sett mars som får og forrige gang var det stort sett februar som fikk. Og at neste gang er det hele april. Det MÅ være sånn! Jeg håper det ikke er sånn at de bare tar halve måneder fremover eller 2 ukers søknader. Men jeg velger å tro det beste, og at det er hele måneder.

Håpe, håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen som "skrivende bruker" av forum....

Vi er også VB-adoptanter og sendte papirene våre til Kina 15. august i fjor, så vi må nok vente enda noen måneder.

Ulidelig spennende er det iallefall !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...