AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, alt er min feil til at tråden ble som den ble. Skjønner også at det er ikke vits for meg å spørre noen om de har lyst å være med meg for det vil de ikke. Ja, jeg vet at jeg jeg her håpløs og ubetydelig! Anonymkode: 40b89...b72 Hvis du leser igjennom tråden er det faktisk du som omtaler deg selv mest negativt og nedsettende. Ingen har sagt du er håpløs og ubetydelig, det er det du som gjør. Du velger og trykke deg selv ned. Noe vi ikke kan gjøre noe med. Samme hva vi skriver finner du noe som du tar som kritikk og blir såret. Anonymkode: 44f0d...4ab 2 Siter
Martine Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.7.2026 den 19.21): Har hatt ganske fint vær. Har en dag vært å badet. Var deilig i sjøen. Kjenner en som jeg nå har spurt 3 ganger om har lyst å være med. Hver gang takket nei, men puttet på blir med en annen gang. Men ikke svart ja eller spurt meg. Veldig sårt og vondt da. Hvorfor vil ikke vedkommende og hvorfor si blir med en annen gang? Det er jo ikke sant. Nå har jeg sluttet å spørrre. Sommer på sitt verste/beste. Fint vær og folk er med venners famile, fint vær, bader, griller og reiser. Og nyter livet! Anonymkode: 40b89...b72 Hei! Vet ikke om dette er den tilbakemeldingen du ønsker deg, men har du undersøkt om kommunen har lavterskeltilbud eller åpne aktiviteter du kan være med på? Så klart det er ensomt og sårt når man har få venner. Jeg har selv venner jeg ikke har sett i hele sommer fordi de har vært opptatt med familie og ferieplaner. For min del er det veldig forståelig at det er slik, jeg tar det ikke personlig. Hvis det er en liten trøst, så er det mange som er ensomme om sommeren. Du er ikke den eneste som synes sommeren er vanskelig. Prøv å være snill mot deg selv, ikke ha for høye forventninger og prøve å skape gode sommerdager for deg selv, enten alene, eller ved å forsøke å finne ut om det er noe i nærområdet du kan delta på i lag med andre. Hvis du liker å gå tur og friluftsliv, kan kanskje DNT være noe? Det er litt avhengig av hvor man bor, men det finnes som regel muligheter hvis man leter. Det er kanskje ikke alt som er helt optimalt, men hva er egentlig alternativet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.