Gjest calestia Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 innleggelsen gikk ikke i boks. Mer surr i papirer, og leger som ikke får tak i leger, som er borte, som sier jeg fortsatt er der hvor jeg ikke er, for jeg er hjemme jeg, og har vært hos psyken 2 dager på rad.. men det går vel i box etterhvert, håper jeg klarer meg bra gjennom helga, i vertsefall finnes alltids legevakta.. men vil ikke dit jeg var.. Skal til psyken på mandag igjen også, temmelig intensivt for øyeblikket.. men snill og hjelpsom er han til de grader. tror jeg har vært heldig. Kom liksom fram til noe i dag. at jeg har to så forskjellige sider ved meg, så det blir fort surr. det stemmer bedre akkurat nå, hjalp liksom å få sagt det.. og høre han si det.. finne meg.. den er jeg ganske nærme akkurat nå. og det ga meg litt håp igjen, for jeg følte at vi hadde endelig finni noe å arbeide med. istedet for å mase om tidligere famileliv og sånt.. noe som jeg vet jeg kan få noe ut av, som jeg trenger, som jeg vil, som jeg vet han kan hjelpe meg med. svingningene er der uansett. men hvis jeg kan finne tilbake til den jeg egentlig er, finne litt ro meg meg selv, da vet jeg jeg kan klare det meste. jeg vet nå at jeg er sterkere enn jeg tror. på en eller annen merkelig måte.. vet jeg kan klikke igjen når som helst, men har i det minste fått tilbake litt av håpet som forsvant helt i forrige uke. Og da vet jeg at jeg kan klare litt til. og jeg vet at nå forsøker psyken virkelig å hjelpe. og jeg er så takknemlig, for at han er en flott kar, at x-en har stått der, gjennom tykt og tynt. Og for at det finnes snille, gode, kloke folk her inne.. som gir meg troa på mennesket. selv om det har vært igjennom et lass med lidelser og problemer.. THANK U!!! 0 Siter
Gjest med de beste ønsker Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Vil bare ønske deg lykke til og si at u kommer nok langt med innstillingen din. Så bra at du skriver om håpet. Det er viktig på forumet. Vi følger med! : o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.