Gå til innhold

En sønn!


Gjest Selly

Anbefalte innlegg

Hei

Endelig kom tildelingen etter 8 lange uker. Vi var godkjent i Colombia 25. januar for et barn mellom 0 og 12 mnd og 28. februar fikk vi distrikt. Gutten vår er hele 2 år og 3 mnd (så dette med alder tror jeg de velger litt som det passer dem der nede), og er verdens nydeligste lille gutt. Etter at den første overraskelsen over alderen hadde gitt seg stod jubelen i taket, og vi kan nesten ikke vente med å reise å hente ham. I morgen skal jeg handle barnetøy, hurra!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott med en gutt, gratulerer så mye. Får håpe ikke ventetiden før reisen blir så lang.

Vi venter på tildeling av barn nr.2, men må nok belage oss på ennå laaaaang ventetid før tildeling. (Etiopia).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, gratulerer!!!!

Hvor skal dere igjen? Jeg har lest det før, men husker det ikke.

Gleder meg med dere.

Vi reiser til Cucuta i morgen...for å hente datteren vår, forøverig vårt andre barn fra Colombia.

Kos deg med forberedelser, lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen bra at dere måtte vente akkurat så lenge at dere fikk akkurat HAM, eller hva?!

God tur til vakre Colombia :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alegre

Gratulerer!

Enig med deg ang. det du skriver om alder. Vi opplevde det samme. Var godkjente for en 1-åring, men fikk en datter som var to år og en måned. Hun er det beste som har skjedd oss...og alderen betydde\betyr ingenting ! Og to-åringer er jo utrolig sjarmerende...! ICBF ønsker jo å finne den "perfekte" familie til barnet, så det er nok meningen at akkurat han skulle bli deres sønn.

Lykke til med innkjøp, reiseforberedelser og hentereise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobarnmamsen

Gratulerer så masse! Gled dere til Colombiatur! Var selv på Gardermoen i dag med mine to små og tok i mot en annen Colombiafamilie. Tårene rant hos alle, det er stort.

Beste hilsner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk, Selly!!! Gratulerer super-masse. Datteren vår er nøyaktig like gammel og det er en helt fantastisk alder!!! Lykke til med spennede og utfordrende dager :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER !!!!!

Vi har tenkt mye på dere den siste tiden ,og endelig kom glad nyheten.Det skal bli kjekt med en liten gutt i familien.Vi gleder oss med dere ,og håper dere får reise snart.Jeg ringer en av dagene,må jo få vite mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER TIL DERE BEGGE!!!!!!!

Fikk dere tildeling i dag? I hvilket distrikt bor barnet deres? Gratulerer så mye, GRATULERER, GRATULERER GRATULERER GRATULERER!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig, gratulerer!!!!

Hvor skal dere igjen? Jeg har lest det før, men husker det ikke.

Gleder meg med dere.

Vi reiser til Cucuta i morgen...for å hente datteren vår, forøverig vårt andre barn fra Colombia.

Kos deg med forberedelser, lykke til!!!

Vi skal til Armenia. God reise i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med gutten Selly!!

Endelig ble det deres tur. Du har kanskje hørt at det er nyheter i vest også i dag. Så får dere kanskje reise i lag da. Håper at dere får reise raskt.

Nå kan dere slappe av i helga og bare nyte bildet. (du har vel fått et regner jeg med)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer !!!!!!!!!!

Endelig kom gladmeldingen din :o) Ha en fantastisk reise til vakre Colombia for å hente hjem vesleprinsen!!

Gratulasjonsklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var fantastiske nyeheter, Selly. GRATULERER!

Det var jamen på tide! ......dessuten er det jo flott at dere blir to par på reisen;-)

Nå håper jeg at det ligger en melding om distrikt fra ICBF også snart.......nå skjer det hvertfall noe igjen.

Ha en fantstisk handletur i morgen, og kos dere med de siste forberedelsene:-)

Varm hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra. Gratulerer så masse. Det må være himmelsk å få denne beskjeden.......!!! Litt av en overraskelse det med alderen, men de er virkelig skjønne i den alderen. (Hallo; hver alder sin sjarm......) Vel, kos dere med forberedelser og plei sommerfuglene i magen godt. Ha flott hentereise!!!

Venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ble det deres tur, og nå skjønner du nok hvorfor du måtte vente så lenge!!!

Håper dere kan reise raskt. Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...