Gå til innhold

En sønn!


Gjest Selly

Anbefalte innlegg

Gjest peetoor

Hei Selly

Yeeees, har vært inne hver dag for å se hvordan det går med dere. Og endelig så skjer det. GRATULERER!

Send meg gjerne en mail hvis du ønsker. Kansje har/hadde vi de samme spørsmål og tankene da "lille kaptein sabeltann" ble vår som toåring.

Husk å ta med deg skrytebildene på Romeriketes treff 6 juni :o) Og takk for sist torsdag.

Lykke til med forberedelsene!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest evamor

HEI Selly

Tillykke med gutten.Endelig var det din tur.

Jeg har sett at du har ventet lenge. Du og familien må ha en god tur.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mathilde og max

Endelig Selly, vi gleder oss veldig med dere!!! Gratulerer så mye! Jeg unner deg å "go totally bananas" under kleshandelen også. Så deilig at dere har fått den etterlangtede tildelingen... klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!

Ja alder kan som du si variere veldig mye. Tror det er nærmest loddtrekkning. Viktigere virker det som det er å finne et barn som skal passe inn i den enkelte famile. Håper det er tilfelle.

Gleder meg veldig til å se bilde.

Du er heldig som endelig kan dra for å hente gutten din.

Stooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og

KJEMPE GRATTIS!!!

Har fulg med deg i disse ukene siden dere fikk tildelit distrikt:-)

Kjempe gøy.

Lykke til med innhandlingen og turen til Armenia og Colombia.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Endelig ble det deres tur! Lykke til med forberedelsene; og jeg håper dere snart får reise å hente deres storsjarmør.

Gratulasjonshilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nedtelling

Vi skal til Armenia. God reise i morgen.

Hei Selly

GRATULERER til dere begge!! ER det ikke fantastisk at tiden er kommet og at dere skal bli foreldre. Håper at dere får reise snart, og at du er hjemme til neste treff og kan vise oss bilder :-)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...